مسی بهتر است یا مارادونا؟ سرمربی آرژانتین پاسخ می‌دهد

لیونل اسکالونی اصرار دارد که لیونل مسی «بهترین تاریخ» و بالاتر از دیگو مارادوناست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسی به‌عنوان بهترین بازیکن جام‌جهانی ۲۰۲۲، پس از کمک کردن به آرژانتین برای فتح سومین جام قهرمانی جهانی خود و اولین بار پس از قهرمانی مارادونا با آلبی سلسته در سال ۱۹۸۶، توپ طلای رقابت‌ها را هم به‌دست آورد. فوق ستاره پاری سن‌ژرمن در هفت بازی، هفت گل و سه پاس گل به‌ثمر رساند. او عملکردی بی‌نظیر داشت و اسکالونی اکنون مصمم است که او از مارادونا در فهرست بزرگان تاریخ پیشی گرفته است.

وقتی از سرمربی آرژانتین خواسته شد در مصاحبه با رسانه اسپانیایی El Partidazo de COPE بین این دو نفر یکی را انتخاب کند، پاسخ داد: برای من، مسی بهترین تاریخ است. مارادونا عالی بود، اما با لئو، من لحظات خاصی را سپری کردم.

اسکالونی طرفداران زیادی در اسپانیا دارد. زیرا او بخش زیادی از دوران بازی خود را با دپورتیوو لاکرونیا گذراند. اسپانیا در قطر، در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل مراکش حذف شد و پس از آن، لوئیس د لا فوئنته جایگزین انریکه شد. بااین‌حال، این مربی ۶۱ساله به‌دلیل نداشتن تجربه مربیگری در سطح بالا مورد انتقاد قرار گرفته و اسکالونی اعتراف کرده است که در آینده، آماده است تا هدایت اسپانیا را بر عهده گیرد. او گفت: چرا من اسپانیا را تمرین نمی‌دهم؟ احساس می‌کنم بخشی از این کشور هستم.

انتظار می‌رود اسکالونی پس از قهرمانی در جام‌جهانی با آرژانتین، قرارداد خود را که در پایان دسامبر به‌طور رسمی به پایان رسید، تمدید کند. در همین حال مسی قرار است روز پنجشنبه در دیداری دوستانه در شهر ریاض با پاری سن‌ژرمن مقابل منتخب النصر و الهلال با کاپیتانی رقیب قدیمی‌اش، کریستیانو رونالدو، قرار گیرد.

کد خبر 634583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.