عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ دی‌ماه

در این بسته خبری از کاشت یک میلیون گل فصلی در معابر و بوستان‌های شهری گنبدکاووس تا گازرسانی به ۶۷ روستای بخش فیروزآباد کرمانشاه و آبگرفتگی مناطقی از شهر شادگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

هزینه ۴۰ میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی تبریز

آتشپاد علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و نوسازی ناوگان امدادی سازمان آتش نشانی تبریز هزینه شد.

گازرسانی به ۶۷ روستای بخش فیروزآباد کرمانشاه

آئین افتتاح طرح گازرسانی به ۶۷ روستای دهستان جلالوند در بخش فیروزآباد شهرستان کرمانشاه آغاز شد. برای این طرح گازرسانی، ۱۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

کاشت یک میلیون گل فصلی در معابر و بوستان‌های شهری گنبدکاووس

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس از نشاء یک میلیون بوته انواع گل فصلی در بلوار و بوستان‌های این شهر برای افزایش زیبایی‌های طبیعی و بصری گنبدکاووس خبر داد و گفت: تا زمان فرارسیدن فصل بهار، ۵۰۰ هزار بوته دیگر هم در این شهر کاشته خواهد شد.

بارندگی موجب آبگرفتگی مناطقی از شهر شادگان شد

مرتضی زاهدی، شهردار شادگان سه‌شنبه گفت: بارش حدود ۴۰ میلیمتر باران از شامگاه دوشنبه باعث آبگرفتگی بسیاری از خیابان‌های شهر شادگان شد.

شهروندان از پارک خودرو در مسیر فعالیت اکیپ‌های برفروبی خودداری کنند

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با اشاره به فعالیت ۳۰۰ نیرو و بیش از ۱۱۵ دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری در ستاد برفروبی سنندج، گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از پارک خودرو در مسیر فعالیت اکیپ‌های برفروبی خودداری کنند.

آبگرفتگی معابر در مناطقی از آبادان

یاسین کاوه پور، شهردار آبادان با اشاره به آبگرفتگی برخی معابر این شهر ناشی از بارندگی صبح امروز (سه شنبه) گفت: ۲۰ گروه عملیاتی این شهرداری برای دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف آبادان فعال شدند.

افزایش ۴۹ درصدی بودجه شهرداری زنجان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: بودجه پیش‌بینی شده سال آینده شهرداری نسبت به سال‌جاری از رشد ۴۹ درصدی برخوردار است.

آمادگی کامل حوزه خدمات شهری شهرداری قدس در مواجهه با بارش برف

مصطفی صابوناتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس با بیان اینکه با توجه به تغییرات جوی نیروهای عملیاتی این حوزه در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: در پی بارش برف در شهرقدس در شبانه‌روز گذشته، نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری اقدام به ماسه و نمک پاشی در معابر سطح شهر کردند.

کد خبر 634578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.