ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۱ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: محموله ۴۲۱ کیلوگرمی تریاک در بازرسی مأموران این پلیس از صندوق عقب یک دستگاه خودروی سواری سمند کشف شد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از عبور یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد افیونی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضائی به همراه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با یک اقدام به‌هنگام و ضربتی این خودرو را حین تردد شناسایی و به آن دستور توقف دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران به سمت جاده خاکی متواری و پس از متوقف کردن خودرو از آن پیاده شده و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

وی با اشاره به کشف ۴۲۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از صندوق عقب خودروی سمند از شناسایی یک قاچاقچی خبر داد، تصریح کرد: متهم این محموله را از مرزهای شرقی کشور بارگیری کرده و قصد داشت تا آن را به استان‌های شمالی کشور منتقل کند که با اقدام به موقع و هوشمندانه مأموران در عملی کردن نقشه خود ناکام ماند.

کد خبر 634532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.