تنظیم موتور رایگان خودروی شهروندان به مناسبت هفته هوای پاک

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از آغاز طرح تنظیم موتور، مشاوره و عیب‌یابی خودروها به مناسبت هفته هوای پاک خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز بیست‌ونهم دی‌ماه در تقویم به نام روز «هوای پاک» نام‌گذاری شده است و همه باید نسبت به تحقق هوای پاک در کلان شهر مشهد اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه براساس سیاهه آلودگی هوا، سهم خودروهای شهر مشهد در انتشار آلایندگی‌های شهر ۶۴ درصد است، افزود: به مناسبت هفته هوای پاک، به منظور کاهش آلاینده‌های هوا و با هدف کاهش تردد خودروهای دارای نقص فنی، معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با مشارکت اتحادیه تعمیرگاه‌ها، خدمات فنی خودرویی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری از طریق ۲۰ تعمیرگاه و خدمات فنی خودرویی در سطح شهر اقدام به مشاوره و عیب‌یابی خودروها به صورت رایگان و ارائه خدمات با تخفیف ویژه از بیست‌وپنجم تا بیست‌ونهم دی‌ماه کرده است.

معاون شهردار مشهد با اشاره به مراکز تعیین شده برای انجام تنظیم موتور رایگان خودرو در این روزها، خاطرنشان کرد: مراکز تعیین شده شامل مرکز خدمات موتوری پایتخت در بلوار توس، توس ۷۶، مرکز خدمات موتوری صفر تا صد نبش چمن ۲۷، نمایندگی ایران خودرو نجفی کد ۳۰۲۳ واقع در کوشش ۳۱، تعمیرگاه غوریانی واقع در خیبر ۲۹، اتومکانیک شاهی در بلوار توس، توس ۷۶ و اتوجلوبندی شهرک غرب در الهیه یک است.

نجفی تصریح کرد: مراکز تعمیرگاهی خدمات برقی و تنظیم موتور نجیب، خدمات خودرویی دنیای گذشته، خدمات خودرویی حسینی امام‌قلی و خدمات خودرویی روضه‌خوان در مجتمع خدمات خودرویی سامان اوج واقع در بلوار کشاورز و مراکز خودرویی حجت ابراهیمی، مجید حسن‌زاده، حسین دمور، محسن اسحاق‌زاده و حسین قربانی واقع در مجتمع خدمات خودرویی فجر در بلوار شهید طرحچی از دیگر مراکزی است که در این هفته تنظیم موتور، مشاوره و عیب‌یابی را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

وی گفت: از شهروندان تقاضا داریم در راستای تحقق هوای پاک از این ظرفیتی که شهرداری مشهد فراهم کرده است، در راستای تنظیم موتور خودروی خود و عیب‌یابی احتمالی آن استفاده کنند.

کد خبر 634529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.