مدت زمان دوری ستاره کلاغ‌ها مشخص شد!

برونو گیمارش ستاره برزیلی تیم فوتبال نیوکاسل، برخلاف پیش‌بینی‌ها دچار مصدومیت خیلی جدی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیوکاسل پس از مصدومیت گیمارش در جریان پیروزی یک بر صفر مقابل فولام در لیگ برتر انگلیس، متوجه شد که تا چه مدت ستاره‌اش را در اختیار نخواهد داشت.

این مرد برزیلی پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا در دقیقه ۲۰ که سرمربی تیم، ادی هاو از این اتفاق بیم داشت، در نیمه دوم بازی نکرد اما The Athletic گزارش داد که اسکن نشان داده است آسیب جدی وجود ندارد.

گیمارش از زمان امضای قرارداد با نیوکاسل در ژانویه ۲۰۲۲، کیفیت قابل توجهی را در خط هافبک آن‌ها ایجاد کرد. هاو توضیح داد که مچ پای برونو پیچ خورده و او از غیبت طولانی‌مدت می‌ترسید، اما این اسکن نشان داده است که این بازیکن ۲۵ ساله فقط چند هفته غایب خواهد بود.

درحالی که برای هواداران نیوکاسل تسکین بزرگی است که بدانند گیمارش با یک غیبت طولانی مدت مواجه نیست، او بازی با کریستال پالاس در ۲۱ ژانویه و بازی اول نیمه‌نهایی جام کارابائو مقابل ساوتهمپتون در بیست‌وچهارم ژانویه را از دست خواهد داد.

هاو نمی‌خواهد با عجله برونو را برگرداند و امیدوار است تیمش کیفیت کافی برای ادامه دادن به روند مثبت بدون هافبک برزیلی را داشته باشد. نیوکاسل قبلاً در ماه ژانویه مشتاق تقویت خط میانی بود و روبن لوفتوس چیک از چلسی و کانر گالاگر توجه آن‌ها را جلب کردند.

کد خبر 634500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.