همه چیز درباره ارز دیجیتال تتر با قیمت برابر دلار

پول، دائما نوسانات زیادی را به خود می‌بیند و همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از افراد بتوانند در این میان سود کنند.

چرا شما یکی از این افراد نباشید؟ با بررسی قیمت تتر و خرید و فروش آن می‌توانید سود دلاری را تجربه کنید. کافی است در ابتدا، اطلاعات لازم برای ورود به این بازار را کسب کرده و سپس وارد پلتفرم آن شوید. از زمانی که Tether روی کار آمد، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در تقابل میان این 2 نوع ارز مانده و سعی کردند بهترین نوع را شناسایی کنند.

بررسی چیستی تتر

بسیاری از افراد زمانی که با این اصطلاح مواجه می‌شوند، می‌پرسند تتر چیست؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان جواب بسیار بلند و بالایی داد. این اصطلاح در دسته ارزهای دیجیتال قرار گرفته و با دلار برابری می‌کند. چنین Digital currency از سال 2015 وارد بازار شده و برای اولین بار در شبکه بیت‌کوین عرضه شد. هدف از عرضه آن پرکردن شکاف میان بازار کریپتو و ارزهای فیات بود. چیزی که می‌تواند قیمت تتر را روی نوسان خاصی نگه دارد، پشتوانه‌های آن هستند.

با توجه به این موضوع، این Digital currency یک استیبل کوین است؛ استیبل کوین به این معنی است که یک currency دارای پشتوانه‌ای در دنیای حقیقی بوده و ارزش ثابتی دارد. به‌صورت کلی، دلار آمریکا مبتنی بر شبکه بلاک چین را می‌توان Tether دانست. برابری قیمت‌ها را می‌توان در برابری 1 واحد از Tether و 1 دلار آمریکا جست‌وجو کرد. با این اوصاف، این Digital currency دارای نوساناتی مانند نوسانات بازار اتریوم و بیت‌کوین نیست.

بسیاری از سرمایه‌گذاران، خرید این نوع ارز را برای سرمایه‌گذاری ندانسته و ترجیح‌شان روی این است که آن را نگهداری کرده و ارزش دارایی خود را افزایش دهند. اگر بخواهید قیمت تتر را به‌صورت روزانه محاسبه کرده و آن را به فروش برسانید، کافی است Dollar را درنظر داشته باشید. این خرید و فروش محدود به زمان و مکان خاصی نشده و شما می‌توانید به‌عنوان تریدر، در هر جایی که باشید، بدون وجود محدودیت خاصی به معاملات خود در این بازار بپردازید.

Tether یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که به‌عنوان جفت معاملاتی شناخته شده و می‌توان آن را با صدها Digital currency دیگر معامله کرد. برخی نام آن را دلار دیجیتالی نهاده‌اند؛ البته که این نام کاملا برازنده تتر است.

همه چیز درباره ارز دیجیتال تتر با قیمت برابر دلار

سرمایه گذاری در تتر چه مزایایی دارد؟

ماهیت و چیستی Tether، متمرکز است و همین موضوع می‌تواند باعث شود که تمامی معاملات در این حوزه با سرعت بالا و بدون محدودیت خاصی انجام شود. اگر بخواهید Dollar خریداری‌شده خود را با افزایش قیمت‌ها به فروش برسانید، باید در صرافی به مدت زیادی منتظر مانده و در صف طولانی قرار بگیرید؛ البته که از شما مالیات هم گرفته می‌شود! با اینکه قیمت تتر با قیمت دلار برابری می‌کند، اما هنوز هم هستند کسانی که چشم روی واقعیت‌ها بسته‌اند! برای دیدن واقعیت‌ها کافی است مزایای Tether را بررسی کنید.

  • کیف پول‌هایی که از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند، نقل و انتقالات را برای کاربران به‌صورت رایگان انجام می‌دهند. اما اگر بخواهید دارایی خود را به فیات یا Digital currency دیگر تبدیل کنید، باید مقداری از آن را به‌عنوان کارمزد یا حق سرویس پرداخت کنید.
  • استیبل کوین تتر دارای شفافیت و امنیت بالایی است.
  • اگر بخواهید آن را به دیگر ارزها تبدیل کنید، می‌توانید این کار را به‌راحتی انجام دهید.
  • نرخ تورم در Tether صفر است. این موضوع را می‌توان براساس برابری قیمت Dollar با قیمت تتر بررسی کرد. هر واحد از تتر، همیشه برابر با 1 دلار است؛ تنها تورم در برخی کشورها است که می‌تواند نرخ را تا حد بسیار کمی تغییر دهد.
  • هر زمانی از شبانه‌روز که بخواهید، می‌توانید قیمت تتر را محاسبه کرده و به خرید تتر و فروش آن بپردازید.
  • Tether می‌تواند عاملی برای ارتقای پلتفرم‌ها و سیستم‌های رمزنگاری‌شده باشد.
  • اگر تریدر تشخیص دهد که نوسانات در بازار دیگر Digital currency زیاد شده، می‌تواند برای فرار از ضرر و ریسک، دارایی خود را به Tether تبدیل کند.

همه چیز درباره ارز دیجیتال تتر با قیمت برابر دلار

چگونگی کاهش ریسک نگهداری از Tether

نگهداری از این دارایی هم همانند نگهداری از دیگر سرمایه‌ها است و همان طور که از طلا یا دلار خود نگهداری کرده و آن را در جایی امن قرار می‌دهید، باید Tether را هم در جایی مناسب قرار دهید تا کلاهبرداران نتوانند به آن دسترسی داشته باشند. از آنجایی‌که قیمت تتر با Dollar برابر است، این روزها قیمت زیادی داشته و باید ارزش آن را بدانید؛ با این اوصاف بهتر است دارایی خود را در کیف پولی امن قرار دهید. برخی افراد دارایی خود را در کیف پول گرم یا همان دیجیتال نگهداری می‌کنند.

با اینکه چنین کیف پول‌هایی امنیت زیادی دارند، اما در برابر ولت‌های سرد که به ولت سخت‌افزاری معروف هستند، بسیار ناچیز به حساب می‌آیند. استفاده از این نوع کیف پول‌ها، ریسک را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. قیمت تتر در ایران با افزایش نرخ دلار، افزایش پیدا کرده است، برای همین در حفاظت از آن باید بسیار کوشا بوده و تنها به گفته‌های دیگران در مورد ولت‌ها بسنده نکنید. تحقیق در مورد هر کیف پول سرد، عاقلانه‌ترین کاری است که می‌توانید در این زمینه انجام دهید.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای کاهش ریسک‌ها انجام دهید این است که اخبار روز در مورد این ارز دیجیتال را بررسی کنید. اگر زمانی اخبار گویای از دست‌دادن ارزش تتر بود، بهتر است هرچه سریع‌تر آن را به فروش برسانید.

خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال بیت پین

اگر به دنبال صرافی ارز دیجیتال هستید که اخبار Digital currency که در آن فعالیت می‌کنید را دنبال کرده یا اینکه قیمت تتر را محاسبه کنید و آن را مورد معامله قرار دهید، بیت‌پین برایتان بهترین گزینه است. این بازار حرفه‌ای دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، به‌صورت آنلاین است.

کد خبر 634467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.