مصدومیت، بی‌خیالِ سامورایی تراکتور نمی‌شود

محمد عباس‌زاده به‌دلیل مصدومیت، دست‌کم یک‌ماه از میادین دور خواهد بود و ۳ الی ۴ بازی آینده تراکتور را در نیم‌فصل دوم لیگ‌ برتر نیز از دست می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام رسیده و از آخر هفته جاری نیم‌فصل دوم خیلی زود از سر گرفته می‌شود، محمد عباس‌زاده آقای گل مشترک لیگ برتر و مهاجم کلیدی تراکتور تبریز، همچنان مصدوم است و تقریباً به‌مدت یک‌ماه دیگر از میادین دور خواهد بود.

عباس‌زاده در بازی هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ‌برتر تراکتور را مقابل استقلال به‌دلیل محرومیت همراهی نکرد و در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی مقابل استقلال باز هم مهم‌ترین غایب تراکتور بود و این بار به‌علت مصدومیت نتوانست برای تی‌تی‌های تبریز به‌میدان برود و باوجود اینکه پاکو خمز امیدوار بود از آغاز نیم‌فصل دوم سامورایی تیمش را در اختیار داشته باشد کماکان عباس‌زاده خانه‌نشین خواهد ماند.

طبق شنیده‌ها، محمد عباس‌زاده از ناحیه چهار سر ران دچار مصدومیت شده و البته دلیل آن ناتوانی کادرپزشکی در تشخیص مصدومیت وی در مراحل‌ابتدایی بوده است؛ این درد از بازی مقابل پیکان همراه مهاجم تراکتور بود اما به‌دلیل تشخیص نامناسب و اشتباه، عباس‌زاده علاوه‌بر بازی در برابر پیکان، مقابل مس کرمان و نساجی هم به‌میدان رفت و همین موضوع منجربه تشدید آسیب‌دیدگی وی شد.

آقای گل فعلی تراکتور و لیگ برتر، این روزها در حال پشت‌سرگذاشتن دوران نقاهت و روند درمانی خودش است و پیش‌بینی می‌شود سه‌هفته الی یک‌ماه خانه‌نشین باشد و بدین‌ترتیب دست‌کم سه بازی آینده تراکتور در لیگ‌برتر را از دست خواهد داد، در این صورت شرایط نیز برای تراکتور در خط‌حمله و بحث گلزنی پیچیده‌تر و سخت‌تر از گذشته خواهد بود.

کد خبر 634452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.