خط جدید معاینه فنی ظرفیت خدمات‌دهی به ۱۰۰ خودرو را دارد

شهردار شهرکرد با بیان اینکه خط جدید معاینه فنی ظرفیت خدمات‌دهی به ۱۰۰ خودرو را به صورت روزانه دارد، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود جهت جلوگیری از آلودگی هوا نسبت به انجام معاینه فنی به منظور کنترل وضعیت آلایندگی خودروی خود و اخذ معاینه فنی برتر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهشتم دی‌ماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری در راستای بهبود خدمات‌دهی و تسریع در روند خدمات‌رسانی به شهروندان خط معاینه فنی خودروهای فرسوده را پس از ۱۵ سال تعویض و یک خط استاندارد با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال خریداری و نصب کرده است.

وی با بیان اینکه خط معاینه فنی جدید ظرفیت خدمات‌دهی به ۱۰۰ خودرو را به صورت روزانه دارد، افزود: به شهروندان توصیه می‌شود جهت جلوگیری از آلودگی هوا نسبت به انجام معاینه فنی به منظور کنترل وضعیت آلایندگی خودروی خود و اخذ معاینه فنی برتر اقدام کنند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو ماه تا پایان سال جاری باقی مانده، بهتر است شهروندان معاینه فنی خودرو را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

واحدیان با بیان اینکه خدماتی که مجموعه مدیریت شهری ارائه می‌کند برای مردم ملموس نیست، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون الکترونیک و دیجیتال در کشور و حرکت به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری و مخابرات به خصوص در بحث سخت افزاری و فنی می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهر، ارائه خدمات مطلوب و اطلاع‌رسانی به شهروندان شود.

وی اعتمادسازی میان شهروندان و جلب رضایت آن‌ها را از اولویت‌های کاری خود دانست و تاکید کرد: لازم است اعتماد مردمی را به مدیریت شهری بازگردانیم؛ استفاده از ظرفیت شهروندان در امور شهری به ویژه تدوین بودجه می‌تواند یکی از راهکارهای جلب رضایت و اعتماد آن‌ها باشد.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات، ایجاد حس تعلق به شهر و شنیدن مطالبات مردمی از دیگر راهکارهای جلب اعتماد عمومی است.

وی با بیان اینکه پاکسازی شهر با هدف ساماندهی و پاکیزه‌سازی محیط شهر از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی اجرا شده است، گفت: تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی موجب برهم‌ریختگی سیمای شهر می‌شود؛ لذا مجموعه مدیریت شهری به صورت مستمر اقدام به پاکسازی معابر از پسماند و نخاله‌های عمرانی می‌کند.

شهردار شهرکرد افزود: برخی شهروندان بدون توجه به توصیه‌ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک و نخاله در بعضی زمین‌های رها شده و معابر سطح شهر می‌کنند که آلودگی بصری و آلودگی محیط زیست را به همراه دارد.

واحدیان اظهار کرد: لازم است مدیریت شهری برای انجام فعالیت‌های مشارکتی برنامه مشخص، نظارت دقیق و بازدید میدانی داشته باشد تا نقش تسهیل‌گری خود را در کمک به تشکل‌ها به خوبی ایفا کند.

وی با تاکید بر لزوم فعال شدن شهروندان در شهر، خاطرنشان کرد: شهر را نمی‌توان بدون همراهی شهروندان اداره کرد و تا زمانی که احساس مسئولیت در مردم ایجاد نشود، نمی‌توان گام‌های بعدی را به درستی برداشت.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه لازم است مسیر گردشگری فرهنگ و هنر ایجاد شود، اضافه کرد: طرح‌های بازآفرینی شهری باید فعال شود و در این راستا لازم است دستگاه‌های اجرایی به میدان بیایند.

کد خبر 634442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.