یک لالیگایی دیگر به فوتبال ایران آمد/ مربی اسبق اتلتیکو مادرید دستیار حسین‌خانی در مس شد

کالی تروئبا، مربی اسپانیایی‌ای که سابقه حضور در کادر فنی اتلتیکو مادرید، الچه، ایبار و رئال سوسیه‌داد در لالیگا را دارد، به کادر فنی مس کرمان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران از هفته گذشته باز شده است و باشگاه‌های لیگ برتری به‌دنبال جذب مربیان و بازیکنان مدنظر خود هستند تا تیم خود را برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر تقویت کنند. این در شرایطی است که با وجود گذشت یک هفته از زمان شروع نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم، هنوز تیم‌های مدعی و بالای جدولی نفراتی را به‌خدمت نگرفته‌اند.

در این میان، بعضی از باشگاه‌ها نه‌تنها بازیکنان و مربیان جدیدی را جذب کرده‌اند، بلکه برخی موفق شدند که با خارجی‌ها قرارداد امضا کنند. یکی از این باشگاه‌ها مس کرمان است که با کالی تروئبا، مربی اسپانیایی، برای حضور در کادر فنی این تیم به توافق رسید. تروئبا سابقه حضور در کادر فنی اتلتیکو مادرید، الچه، ایبار و رئال سوسیه‌داد در لالیگای اسپانیا را دارد و دستیار فرزاد حسین‌خانی در مس کرمان شد.

مس کرمان در آغاز فصل بیست‌ودوم به‌دلیل مشکلات متعددی که در کارخانه و باشگاه خود داشت نتوانست از بازیکنان و مربیان خارجی استفاده کند و با وجود اینکه مدیران صنعت مس مدعی شده بودند تیم‌های مسی حق خرید خارجی‌ها را ندارند، مس کرمان از نخستین خارجی خود در کادر فنی رونمایی کرد. البته مس کرمان یک بازیکن خارجی هم در نیم‌فصل اول جذب کرده بود و اکنون برای تقویت کادر فنی خود، یک مربی اسپانیایی را به‌خدمت گرفت.

کد خبر 634385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.