مصارف و منابع بودجه کمترین مغایرت را داشت/ عملکرد بالای ۹۵ درصد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایرت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بیش از ۹۵ درصد را داشته باشیم که همین برنامه را برای سال آینده نیز در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش ایمنا، مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه با نمایندگان مجلس اظهار کرد: بحث مطرح‌شده امروز در مجلس درباره مصارف و بودجه عمومی بود. همچنین تبصره ۱۴ مربوط به یارانه‌ها از ابعاد مختلف، چه هزینه‌های جاری و چه بخش تملک دارایی‌های مالی و تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) نیز، بررسی شد.

وی افزود: درباره میزان یارانه‌ها و درآمدهای حاصل از آن مفصل صحبت شد. وزرای بهداشت و کار در مجلس حضور یافتند و درباره موضوعات صندوق‌ها و بهداشت و درمان صحبت کردند. وزیر نفت هم حضور یافت و درباره تبصره ۱۴ و درآمدهای حاصل از فروش نفت، فراورده‌ها و گاز توضیح داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره تناسب هزینه و درآمد در بودجه ۱۴۰۲ تصریح کرد: امسال تمام تلاش این بود که مصارف و منابع کمترین مغایرت را داشته باشند و بتوانیم عملکرد بیش از ۹۵ درصد را داشته باشیم که این برنامه را برای سال آینده نیز در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: امیدواریم در مجلس هم مانند سال گذشته که سقف را بالا نبرد و باعث شد منابع واقع‌بینانه و مصارف اجتناب‌ناپذیر دیده شود و فشار زیادی به زندگی مردم وارد نشود، برای سال آینده نیز همین برنامه اجرایی شود.

منبع: مهر
کد خبر 634335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.