کارکنان زن شاغل در شهرداری الگوی مناسبی برای دیگر بانوان باشند

شهردار زرند ضمن تقدیر از عملکرد مثبت بانوان شاغل در شهرداری، گفت: بانوان با اخلاق خوش و رعایت ضوابط همانند گذشته الگوی مناسبی برای دیگران باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه _ در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری زرند ضمن قدردانی از تلاش‌های آنها، اظهار کرد: جایگاه و مقام زن در اسلام بسیار بالا است، به فرموده پیامبر اکرم (ص) بهشت زیر پای مادارن است، در کشور ما نیز زنان علاوه بر تربیت فرزندان و همسرداری در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند که قابل ستایش است.

وی افزود: مقام و شخصیت بانوان و جایگاه بی‌بدیل آنها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته باید همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار شود.

شهردار زرند ضمن تقدیر از عملکرد مثبت بانوان شاغل در شهرداری زرند، از آنها خواست تا با اخلاق خوش و رعایت ضوابط همانند گذشته الگوی مناسبی برای دیگران باشند.

در ادامه عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز با اشاره به توانمندی بالای بانوان، تصریح کرد: بخشی از اتفاقات خوبی که در شهرداری شاهد آن هستیم مرهون زحمات بانوان شاغل در این نهاد است.

وی ادامه داد: بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص هستند که علی‌رغم کار بیرون از خانه و خدمت مثمرثمر به شهروندان، نقش مادری خود را در کانون گرم خانواده حفظ کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن از مقام بانوان شاغل در شهرداری زرند با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد، اجرای برنامه‌های شاد با حضور هنرمندان توانمند استانی و شهرستانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کد خبر 634295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.