پیشکسوتان دفاع مقدس باید همیشه در پیشانی جامعه قرار بگیرند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: پیشکسوتان، دنیای تجربه و ذخیره گران‌بهای دوران حماسه و ایثارند که باید همیشه در پیشانی جامعه قرار بگیرند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار عبدالرضا مرادحاجتی در همایش تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح خوزستان، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس را یک وظیفه اسلامی و انسانی دانست و اظهار کرد: پیشکسوتان، دنیای تجربه و ذخیره گرانبهای دوران حماسه و ایثارند که باید همیشه در پیشانی جامعه قرار بگیرند.

وی افزود: مهم‌ترین دغدغه پیشکسوتان که باید مورد توجه نهادها و مسئولان قرار بگیرند، بحث معیشت و توجه به فرزندان این سرمایه‌های معنوی کشور است که ضرورت دارد به بهترین شکل ممکن بدان‌ها پرداخته شود.

سردار مرادحاجتی گفت: بیش از آنکه، پیشکسوتان عزیز به توجه ما نیاز داشته باشند، این ما هستیم که به عنایت آن‌ها و تجربه و اخلاص آنان نیازمندیم تا بتوانیم راه را امن تر از همیشه بپیمائیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در تمام دنیا برای کهنه سربازان جنگ‌هایشان، احترام خاصی قائل هستند و خدمات گران‌بهایی را برای آنان در نظر گرفته‌اند و ما به عنوان ملتی که در یک کارزار نابرابر جلوی دشمن ایستاده و حماسه آفریدیم باید دوچندان نسبت به این نسل طلایی و پرافتخار همت بگماریم و آنان را تجلیل و تکریم کنیم.

وی افزود: تجربه و حضور همین پیشکسوتان باعث شده که در حوزه نظامی و دفاعی، مقتدرتر از همیشه باشیم و اقتدار و صلابت‌مان را تحت عنوان جبهه مقاومت در اقصی نقاط منطقه به رخ دشمنان بکشانیم.

کد خبر 634274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.