رسیدگی به ۴۲ پرونده در دهمین جلسه کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برگزاری دهمین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور سه نفر از اعضا و رسیدگی به ۴۲ پرونده درخواست های مردمی در منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: دهمین جلسه از کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور سه عضو شورای اسلامی شهر اصفهان شامل «ابوالفضل قربانی»، «سیدامیر سامع» و «مجید نادرالاصلی» برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه به ۴۲ پرونده از درخواست های مردمی شامل درخواست مساعدت در حوزه شهرسازی ، املاک و خدمات شهری، همچنین دو پرونده مربوط به شرکت های دانش‌بنیان رسیدگی شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان به منظور رسیدگی به درخواست های مردم به صورت ماهانه در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تشکیل می شود و شهروندان می توانند برای ارائه درخواست های خود در کمیته نظارتی در سایت www.shoramgn.isfahan.ir ثبت نام کنند.

وی افزود: در دهمین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان از دو نخبه قرآنی و ورزشی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تجلیل شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تجلیل از نخبگان فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی را یکی از برنامه های مهم این شهرداری دانست و گفت: تجلیل از نخبگان، موجب انگیزه و گام برداشتن موثر نخبگان در پیشرفت و رسیدن به اهدافشان است، براین اساس شهرداری منطقه ۱۰ تلاش دارد در حد توان خود از این نخبگان تجلیل کند و موجب دلگرمی آنها شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از «فاطمه‌زهرا مالکی» حافظ کل قرآن و «محمدمهدی مقدسی» دارنده مقام دوم مسابقات رزمی کشوری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

کد خبر 634244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.