بسترسازی استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در حال انجام است

شهردار دلیجان از برگزاری نخستین جلسه هماهنگی استقبال از نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: مقرر شد در فرصت باقیمانده تا آغاز سال جدید، درختان سطح شهر هرس و آب مورد نیاز برای استفاده فضای سبز به نحوی پیش‌بینی شود که از آب شرب برای آبیاری فضاهای سبز شهری استفاده نشود.

سام امین‌صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، هدف از برگزاری نخستین جلسه هماهنگی استقبال از نوروز ۱۴۰۲ را تشریح وظایف واحدهای شهرداری دلیجان دانست و اظهار کرد: هر واحد شهرداری خدماتی را در ایام نوروز به شهروندان ارائه می‌دهد که باید به نحو احسن و با نظارت کامل انجام شود تا شاهد رضایت حداکثری شهروندان و میهمانان نوروزی باشیم.

وی افزود: مقرر شد در فرصت باقیمانده تا آغاز سال جدید، درختان سطح شهر هرس و آب مورد نیاز برای استفاده فضای سبز به نحوی پیش‌بینی شود که از آب شرب برای آبیاری فضاهای سبز شهری استفاده نشود.

شهردار دلیجان با بیان اینکه نهال و نشاء مورد نیاز برای گل‌آرایی در سطح شهر به منظور استقبال از بهار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و فضاهای خدماتی سطح شهر، تعمیر ماشین جارو، پاکسازی نهرها و کانال‌های آب سطح شهر، تنظیف بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر، خریداری ماشین سطل‌شوی و بهسازی تابلوهای راهنمای مسیر از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز است.

امین‌صالحی گفت: نورپردازی المان‌های شهری و خرید المان نوروز جهت برپایی نوروزگاه نیز از اقداماتی است که جهت زیباسازی شهر و افزایش شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان در حال انجام است.

کد خبر 634242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.