سامان‌دهی دست‌فروشان خیابان‌های امام خمینی(ره) و محسنی اراک

شهردار منطقه بافت تاریخی اراک از سامان‌دهی دست‌فروشان خیابان‌های امام خمینی(ره) و محسنی خبر داد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلسه بررسی و تبادل نظر شهردار بافت تاریخی اراک با مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری، پیرامون وضعیت سد معبر در سطح منطقه رایزنی شد.

وی افزود: از آنجا که سد معبر در سطح شهر مصداق تجاوز به حقوق عامه است و این امر باعث به خطر افتادن جان عابران پیاده به علت مسدود بودن پیاده‌رو و عبور آنها از خیابان می‌شود، مقرر شد دست‌فروشان خیابان‌های محسنی و امام خمینی (ره) که جزو خیابان‌های پرتردد این کلان‌شهر هستند، سامان‌دهی شوند.

شهردار منطقه بافت تاریخی اراک خاطرنشان کرد: وانت‌بارهای خیابان محسنی با توجه به ترافیک این خیابان، به محل دیگری منتقل خواهند شد.

شالی‌بگ در خصوص سایر اقدامات انجام شده در سطح منطقه، تصریح کرد: اجرای ۹۰ متر جدول‌گذاری در خیابان محسنی و ترمیم جداول نهری واقع در خیابان‌های محسنی و قائم‌مقام از جمله اقدامات منطقه در حوزه بهسازی معابر شهری است.

وی تصریح کرد: ترمیم سنگ‌فرش در خیابان‌های محسنی و قائم‌مقام و ساخت دریچه‌های فلزی و نصب آنها در خیابان امام (ره)، ابتدای خیابان محسنی و ابتدای خیابان شیخ فضل‌الله نوری از دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه بافت تاریخی اراک است.

شهردار منطقه بافت تاریخی اراک گفت: جلسه فرآیند و مراحل اجرای استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شهرداری بافت تاریخی به‌زودی اجرایی خواهد شد.

کد خبر 634238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.