ایجاد بیش از ۲۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از ایجاد بیش از ۲۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای محرومان موجب حفظ عزت‌نفس خانواده‌ها می‌شود، اظهار کرد: طی ماهه سال جاری با ایجاد ۲۱ هزار و ۷۳۲ فرصت شغلی، بستر مناسبی برای درآمد پایدار مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک اورژانس اجتماعی با توانمندسازی مددجویان در یک دوره زمانی مشخص به تدریج به خودکفایی آن‌ها کمک می‌کند، افزود: سال جاری با هدایت شغلی کارشناسان حوزه اشتغال ۱۰ هزار و ۴۴۰ نفر و از طریق معرفی مراکز کاریابی، ۴۱۲۶ مددجو مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به همکاری راهبران شغلی برای ایجاد مشاغل و راهنمایی مددجویان، تصریح کرد: امسال از طریق طرح‌های راهبری، ۷۱۶۶ مددجو، روش صحیح کسب درآمد و مدیریت شغلی را آموزش دیده و وارد بازار کار شده‌اند.

وی نسل جوان و شناسایی استعدادهای شغلی و هدایت آن‌ها در مسیر صحیح را از اولویت‌های اشتغال جامعه هدف دانست و خاطرنشان کرد: با مهارت‌آموزی فرزندان، توجه به زنجیره‌ها و اتصال مشاغل خرد به مشاغل بزرگ، شاهد راه‌اندازی و توسعه مشاغل پردرآمد برای اقشار ضعیف خواهیم بود.

کد خبر 634225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.