بازگشایی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط جوی و به منظور تامین رفاه حال شهروندان مسیر اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان برای تردد شهروندان بازگشایی شد.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه اتصال بزرگراه معلم به فرزانگان با پیشرفت صددرصدی و با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال در مناطق هفت و ۱۲ شهرداری اصفهان به اتمام رسیده است.

وی افزود: مقرر شده بود آئین افتتاح پروژه عمرانی اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان هفته گذشته برگزار شود که به علت بارش برف و برودت هوا، برنامه افتتاحیه لغو شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره ضرورت اجرای پروژه از منظر ترافیکی، دسترسی و کاهش سوانح رانندگی، تصریح کرد: اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان موجب کاهش ترافیک در ورودی شمال شهر، تسهیل تردد وسایل نقلیه سنگین و پیشگیری از بروز تصادفات جاده‌ای می‌شود.

رسالت بیان اینکه جلب رضایت شهروندان، مقدمه‌ای بر کسب رضایت حق تعالی قلمداد می‌شود، گفت: در این راستا با دستور شهردار اصفهان، مسیر اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان برای رفاه حال شهروندان در این ایام و شرایط جوی، پیش از برگزاری آئین افتتاحیه، بازگشایی شد و در دسترس مردم قرار گرفت.

بازگشایی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان

وی با بیان اینکه اصفهان در مسیر کریدور شمال-جنوب و بالعکس قرار دارد، گفت: حمل‌ونقل و مدیریت جریان ترافیک باید به صورت مدون و سازمان یافته با استفاده از ظرفیت‌هایی که می‌تواند حمل‌ونقل ایمن و روان را به وجود آورد، فراهم شود و امروز با تمهیداتی که برای آن پیش‌بینی شده، بار ترافیک سنگینی را از شمال شهر اصفهان دور کرده است و مسیر ایمن تر جهت تردد وسایل سنگین جایگزین شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آئین رسمی افتتاح این پروژه عمرانی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 634203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.