تمام راه‌های استان همدان باز و تردد در جریان است

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: با تلاش شبانه‌روزی سازمان‌های مسئول، تمام راه‌های استان باز و تردد در مسیرهای مواصلاتی در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی فکری امروز_ دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پدیده غالب در بیشتر جاده‌های استان پدیده مه‌گرفتگی شدید است، به نحوی که در محور آزادراه ساوه به همدان کاهش دید تا شعاع ۲۰ متری وجود دارد که با تمهیدات ترافیکی در تلاش هستیم که از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: محور ملایر تا گنبد، محور سنندج تا گردنه «همه‌کسی» و همدان به اسدآباد، شاهد کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر هستیم که لازم است رانندگان از عجله، سرعت، سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند و با رعایت فاصله طولی ادامه مسیر دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: اکنون در مسیرهای یاد شده نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست، اما سطح جاده‌ها لغزنده است که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و رانندگان با روشن کردن بخاری خودرو و سیستم تهویه و پایین آوردن قسمتی از شیشه خودرو از بخارگرفتگی شیشه خودرو با هدف کاهش دید جلوگیری کنند.

کد خبر 634196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.