رویکرد کلان بنیاد، چابک‌سازی و ارائه خدمات کیفی است

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری بنیاد شهید گفت: نگاه و رویکرد کلان مدیران دلسوز بنیاد چابک‌سازی، استفاده گسترده از فناوری‌های روز و ارائه خدمات کیفی به ایثارگران با تکیه‌بر نظرسنجی از استان‌ها خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، هدایت مظلومی در کارگروه تحول اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در اداره نوسازی و تحول اداری انجام می‌شود با نظر و پیشنهادات همکاران در بنیاد استان‌هاست، زیرا معتقدیم که کار کردن در بنیاد استان‌ها سخت و نیازمند تلاش جهادی است و عزیزانی که در شهرستان‌ها مشغول خدمت هستند شناخت کامل و جامعی از ایثارگران عزیز و مسائل و مشکلات آن‌ها دارند.

وی خاطرنشان کرد: احصای مسائل و مشکلات و امور موازی، بازنگری و اصلاح خدمات بنیاد، تدوین شیوه‌نامه نظام پیشنهادها، تدوین و ابلاغ شرح وظایف استان‌ها و شهرستان‌ها، امور قابل تفویض از ستاد به استان‌ها و از استان‌ها به شهرستان‌ها، امور قابل‌واگذاری و برون‌سپاری، تشکیل کارگروه تدوین و تنظیم مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران ازجمله اقداماتی است که عملیاتی شده است.

مظلومی گفت: ساختار موجود بنیاد در سال ۹۶ طراحی و در سال ۹۷ به اجرا درآمده و در بسیاری از موارد از استان‌های سراسر کشور برای تائید و تصویب طرح‌ها نظرسنجی صورت می‌گیرد و از این رهگذر بسیاری از فرایندها اصلاح شده و زیرساخت الکترونیکی شدن تعداد دیگری از خدمات در حال آماده‌سازی است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری تصریح کرد: وظیفه ستاد مرکز تعیین راهبرد و اهداف کلان بنیاد برای خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که البته این راهبرد با استفاده از نظرات همکاران استان‌ها و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات ساختاری بنیاد در حوزه نیروی انسانی و چارت سازمانی، اظهار کرد: مشکلات بنیاد در حوزه چارت تشکیلاتی و نیروی انسانی جمع‌بندی شده و نظرات کارشناسی به مدیران ارشد بنیاد ارائه‌شده است و امیدواریم با اجرای پیشنهادها ارائه‌شده، شاهد کاهش مشکلات در این حوزه‌ها باشیم.

مظلومی تأکید کرد: نگاه و رویکرد کلان مدیران دلسوز بنیاد چابک‌سازی، استفاده گسترده از فناوری‌های روز و ارائه خدمات کیفی به ایثارگران با تکیه‌بر نظرسنجی از استان‌ها خواهد بود.

رضا ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم‌گویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بابیان اینکه سند هویت انقلابی مردم استان مرکزی ۵۳۸۶ شهید ۱۴۷۵۶ جانباز و ۷۳۲ آزاده است، گفت: کار و خدمت در بنیاد به‌ویژه در سطح شهرستان و استان با توجه به اینکه بنیاد سازمانی خدمت‌گزار است، بسیار دشوار و طاقت‌فرسا بوده و صرفاً عشق و ایمان به جایگاه والای خاندان مکرم شهدا و ایثارگران، محرک و انگیزه‌دهنده به همکاران خدوم بنیاد در تداوم مسیر خدمت‌رسانی است.

رضا ربیعی گفت: خدا را شاکریم که بنیاد از دستگاه‌هایی پیش‌قدم در تحول بوده و در ستاد مرکز، مدیرانی دلسوز و انقلابی حضور دارند که با همه توان و با نگاه وسیعی به دنبال چابک‌سازی بنیاد، استفاده گسترده از فناوری‌های روز و ارائه خدمات کیفی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مشغول خدمت‌رسانی هستند و ما هم در استان با تمام تلاش تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد، در راستای حل مشکلات فعالیت می‌کنیم.

کد خبر 634190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.