ورود شهرداری به حوزه آزادسازی و تعیین تکلیف املاک

شهردار سیرجان گفت: اقدامات مهمی در هسته مرکزی شهر در راستای اجرای پروژه‌های آزادسازی، تملک اراضی و تعیین تکلیف املاک شهرداری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر کریمی‌پور امروز _دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه_ در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان سیرجان، اظهار کرد: حضور امام جمعه جدید شهرستان مایه افتخار و منشأ خیر و برکت است، با توجه به سوابق ارزنده و درخشان او به امید خدا شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر و شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: طی یک سال گذشته روند فعالیت‌ها و چگونگی انجام کار در مجموعه شهرداری بررسی و تدوین شد که انگیزه کارکنان را بالا می‌برد.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: تعصب و جانبداری سازمانی، رفع تبعیض میان مراجعان و شهروندان، هوشمندسازی شهرداری، ملاقات مردمی، اصلاح فرآیندها و سامانه شفافیت انجام شد و پیگیری موضوع سگ‌های ولگرد، آسفالت و فضای سبز به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفت.

کریمی‌پور اضافه کرد: اقدامات مهمی در هسته مرکزی شهر در راستای اجرای پروژه‌های آزادسازی، تملک اراضی و تعیین تکلیف املاک شهرداری انجام شده است.

استفاده از نظرات کارشناسان مجرب در دوره ششم شورای اسلامی شهر

حسن خدامی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان تصریح کرد: برنامه‌های علمی و تخصصی از جمله‬ تعیین مشاور طرح جامع ترافیک و هدایت آب‌های سطحی‬ در شورای اسلامی ششم با استفاده از تجارب کارشناسان و مشاوران انجام شده است و این روند همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی دوره ششم کار خود را با تبیین ارزش‌های اجتماعی در راستای توسعه شهر و با استفاده از نظرات افراد با تجربه انجام می‌دهد و آمادگی داریم از رهنمودهای امام جمعه جدید شهرستان بهره‌مند شویم.

حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده، امام جمعه سیرجان نیز با بیان اینکه موضوع‌هایی که مطرح شد بشارت خوبی است و نقطه نظراتی دارم که در زمان مقتضی مطرح خواهم کرد، اظهار کرد: رویکرد تخصصی و علمی شهرداری قابل تقدیر است و کارها باید برای رضای خداوند باشد.

کد خبر 634153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.