تجهیزات زمستانه شهرداری کامل‌تر شد

شهردار شهرکرد از خرید تجهیزات بیشتر برای مدیریت شهر در زمان بارش برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو تیغه برف‌روب از محل اعتبارات داخلی شهرداری به مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان خریداری و به تجهیزات ماشین‌آلات شهرداری اضافه شده است.

وی با بیان اینکه عرض تیغه‌های برف‌روب سه متر است، افزود: انعطاف‌پذیر بودن براثر برخورد با موانع مقاوم و کاهش آسیب به تأسیسات شهری از جمله آسفالت معابر و سرعتکاه‌ها از مزایای تیغه‌های برف‌روب جدید است.

شهردار شهرکرد با اشاره به تعداد ماشین‌آلات زمستانی موجود شهرداری، خاطرنشان کرد: شهرداری در حال حاضر دارای ۴۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین شامل نمک‌پاش مکانیزه، لودر، گریدر، تیغه برف‌روب، تیغه برف‌روب کامیونی، تیغه برف‌روب تراکتوری، بیل بکهو، کامیونت، باب چت، کامیون و نیسان کمپرسی است و دو دستگاه تیغه برف‌روب جدید نیز اضافه شده است.

واحدیان اضافه کرد: در مواقع بحران و شرایط اضطراری از ماشین‌آلات استیجاری و دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: استفاده از حمل‌ونقل عمومی یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک شهرکرد است، در این راستا نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دستور کار شهرداری است. جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب و هوایی شهر در اولویت شهرداری است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود، از برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: مسیرهای حمل‌ونقل عمومی شهر نیازمند بازنگری است و به منظور مناسب‌سازی خطوط ترافیکی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی در حال انجام است.

واحدیان گفت: رانندگان اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد به دلیل تماس مستقیم با شهروندان، نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی برای آنها دارند و ضروری است که در راستای ارائه بهترین خدمات به مردم، در نهایت تکریم و احترام رفتار کنیم.

کد خبر 634150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.