تعطیلی مدارس و ادارات فردا ۲۶ دی ۱۴۰۱ + جزئیات آموزش غیرحضوری در کشور

آخرین جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات در بعضی شهرهای کشور اعلام شد.

به گزارش ایمنا، با توجه به وضعیت جوّی کشور، مدارس بعضی استان‌ها فردا _ دوشنبه بیست‌وششم دی _ غیرحضوری است.

حضوری شدن مدارس استان اردبیل در روز دوشنبه

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ در استان اردبیل، فعالیت‌های آموزشی همه مدارس طبق برنامه و به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ادامه یافتن کاهش ساعات کاری ادارات و فعالیت غیرحضوری مدارس در آذربایجان شرقی

استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان را در روز دوشنبه ۲۶ دی اعلام کرد که بر این اساس، ساعت کاری ادارات کاهش داشته و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری خواهد بود.

ازسرگیری فعالیت ادارات و مراکز آموزشی اصفهان به روال عادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: فعالیت همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی از روز دوشنبه (۲۶ دی‌) با تاکید بر پیش‌بینی حداکثری تمهیدات به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی از سر گرفته خواهد شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی ۱۰ شهرستان کرمانشاه در روز دوشنبه/ مدارس متوسطه دو ساعت تاخیر دارند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: فردا (دوشنبه ۲۶ دی) مدارس مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، پاوه، روانسر، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، کنگاور، صحنه، هرسین و سنقرو کلیایی، در نوبت صبح به‌صورت غیرحضوری خواهد بود. فعالیت مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستان‌ها نیز در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

وی افزود: تعطیلی و تاخیر در فعالیت مدارس استان فقط به این ۱۰ شهرستان مربوط است و شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود.

تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان/ شروع به کار ادارات از ساعت ۹:۳۰ تا پایان هفته

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به‌علت سردی هوا در استان زنجان، مدارس ابتدایی و متوسطه اول شیفت صبح و بعدازظهر استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ تا پایان هفته تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین از فردا دوشنبه (۲۶ دی‌) تا پایان هفته جاری، همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به‌جز شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

آموزش غیرحضوری در تهران

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که با توجه به شرایط جوّی و تشدید سردی هوا، فردا ۲۶ دی، آموزش در تمام مدارس مناطق نوزده‌گانه پایتخت غیرحضوری است.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران اعلام کرد: همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ادارات استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی دایر هستند.

فعالیت ادارات البرز

سرپرست معاونت عمرانی استانداری البرز گفت: تمام مقاطع تحصیلی این استان فردا ۲۶ دی غیرحضوری و ادارات از ساعت ۹ فعال هستند.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس قزوین

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به بارش برف و سردی هوا و به‌منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، کلاس‌های آموزشی تمامی مدارس استان قزوین تا پایان هفته غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد و حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

تعطیلی مدارس کردستان

به‌دلیل سردی هوا و اختلال در تردد به‌علت لغزندگی معابر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان، تمامی مدارس روستایی در همه مقاطع تحصیلی در هر دو شیفت صبح و عصر غیرحضوری برگزار می‌شود.

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان، ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تا پایان بهمن ساعت ۹ صبح شروع به کار خواهند کرد و ساعت شروع به کار مجتمع‌های قضایی سطح استان ٨:۳۰ صبح است.

آموزش در مازندران دایر است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، موسسات و مراکز دولتی از فردا دوشنبه ۲۶ دی تا پنجشنبه ۲۹ دی (آخر این هفته) از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۳ خواهد بود. وی گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌ها در تمامی سطوح اداری و آموزشی در تاریخ یادشده، طبق روال سابق در ساعات مقرر قبلی حضوری دایر و فعال خواهند بود.

جزئیات فعالیت مدارس در سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مقطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و بخش نصرت‌آباد در شیفت صبح و در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در هر دو شیفت فردا دوشنبه غیرحضوری است.

مدارس سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان به‌طور معمول و حضوری است.

چهارمحال و بختیاری

با توجه به سردی هوا، روز دوشنبه ۲۶ دی‌، کودکستان‌ها و مدارس در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، فارسان، کیار، بروجن و کوهرنگ (جز بخش بازفت) فعالیت خود را از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

فعالیت آموزشی بخش بازفت و سایر شهرستان‌ها طبق روال عادی است.

وضعیت تعطیلی در خراسان رضوی

استانداری خراسان رضوی اعلام کرد فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی به‌استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها برای روز دوشنبه، ۲۶ دی به شکل دورکاری خواهد بود. فعالیت مراکز تجاری برای روز دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ و بدون اتصال به شبکه گاز و صرفا با استفاده از سوخت دوم باشد. همچنین فعالیت همه مراکز صنعتی به‌استثنای مراکز حساس که توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به ستاد انرژی استان اعلام می‌شود، تعطیل خواهد بود.

فعالیت مدارس، مهدکودک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز عالی در این استان تا پایان هفته جاری مجازی است.

سمنان

فرماندار شهرستان سمنان اظهار کرد: فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) این شهرستان در روز دوشنبه (۲۶ دی‌) غیرحضوری خواهد بود. امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی است و در تاریخ‌های اعلام‌شده برگزار خواهد شد.

شروع کار ادارات سمنان به‌استثنای مراکز خدمات‌رسان و بهداشتی از روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تا پایان هفته از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

کد خبر 634097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه هرورانی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    تو رو خدا مدارس استان تهران تعطیل کنید از سرما نمیتونیم بریم حیاط