آغاز فعالیت ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی اصفهان به روال عادی از روز دوشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان، همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان از روز دوشنبه فعالیت خود را به روال عادی از سر خواهند گرفت.

به گزارش ایمنا منصور شیشه‌فروش با قدردانی از همکاری‌های مردم استان طی روزهای گذشته به‌منظور مدیریت مصرف انرژی، اظهار کرد: فعالیت همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی از روز دوشنبه بیست‌وششم دی با تاکید بر پیش‌بینی حداکثری تمهیدات به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی از سر گرفته خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان ملزم هستند تا ضمن تنظیم دمای وسایل گرمایشی روی ۱۸ درجه سانتی‌گراد، برای خاموش کردن موتورخانه‌ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: براساس تصمیمات جدید این کمیته، مجتمع‌های تجاری ملزم شدند تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۸:۳۰ برای خاموش کردن سیستم‌های متمرکز گرمایشی خود اقدام کنند. همچنین تعطیلی دو هفته‌ای بخش ویلاهای مجتمع فرهنگی‌تفریحی چادگان و نیز تعطیلی دوهفته‌ای استخرهای ورزشی از دیگر مصوبات این کمیته است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت دستگاه‌های اجرایی و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی در روزهای اخیر صرفه‌جویی روزانه ۶۰۰ هزار مترمکعبی گاز در استان را در پی داشت، خاطرنشان کرد: از همه مردم فهیم استان به‌ویژه مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی و نیز متولیان مراکز مذهبی استدعا داریم تا در روزهای پیش‌رو نیز با پیش‌بینی تمهیدات لازم، در صرفه‌جویی حداکثری در مصرف گاز و برق همکاری کنند.

کد خبر 634083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.