ساخت ۱۵۰ آدم‌برفی در جشنواره خانوادگی زمستانه آدم‌برفی اراک

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اراک گفت: بیش از ۱۵۰ آدم‌برفی در جشنواره خانوادگی زمستانه آدم‌برفی اراک توسط خانواده‌ها ساخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _ یکشنبه بیست‌وپنجم دی _ علیرضا شعبانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، ورزشی و همایش خانوادگی با عنوان «جشنواره زمستانه آدم‌برفی» در محل منطقه گردشگری گردوی اراک برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره، بیش از چهار هزار نفر از شهروندان اراکی حضور داشتند و ۱۵۰ آدم‌برفی توسط خانواده‌ها ساخته شد که به سازندگان بیست آدم برفی برتر که در ارزیابی‌های مسابقه انتخاب شده‌اند، جایزه‌های نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اراک تصریح کرد: به تمام شرکت‌کنندگان به رسم یادبود هدایایی از سمت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک اهدا می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی و همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از برنامه‌های مستمر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است که در طول سال به‌اجرا درمی‌آید.

شعبانی خاطرنشان کرد: در فصل زمستان که شاهد بارش نعمت الهی برف هستیم، در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان، جشنواره زمستانه آدم‌برفی همراه با برگزاری برنامه‌های متنوع و مسابقه ساخت آدم‌برفی به‌اجرا درآمد که رضایت شهروندان را به همراه داشت.

کد خبر 634066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.