تجلیل از بانوان و پاکبانان شهرداری خرم‌آباد

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، گرامیداشت روز زن و مقام مادر از بانوان شهرداری منطقه دو خرم‌آباد و پاکبانان خدمات شهری شهرداری تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نورایی شهردار منطقه دو خرم‌آباد با تقدیر از خدمات ارزنده بانوان شاغل در شهرداری به بخشی از توانمندی‌های آنها در امور اداری و تخصصی پرداخت و اظهار کرد: بانوان شاغل در شهرداری جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها نقش ایفا کنند.

وی افزود: بر اساس فرموده حضرت امام (ره) زنان نه تنها نقش کمتری از مردان در پیروزی انقلاب نداشتند، بلکه جلوتر از مردان بودند و تداوم انقلاب نیازمند حضور مؤثر زنان است.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد در خصوص تصدی‌گری بانوان و محول کردن امور به دست آنها، خاطرنشان کرد: به فضل الهی تلاش داریم در سال پیش رو از نقش بانوان در پیشبرد اهداف استفاده کنیم و بیشتر از توانمندی‌های این قشر بهره‌مند شویم.

نورایی در این مراسم از زحمات پاکبانان که برای نظافت و تمیزی شهر تلاش می‌کنند تقدیر کرد و ادامه داد: کارگران بخش مهمی از بدنه شهرداری را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه پاکبانان برای پاکیزگی شهر و محیط زیست شهری زحمات فراوانی می‌کشند که قابل تقدیر است، اظهار کرد: شرایط ایده‌آل زمانی محقق می‌شود که هرکدام از ما به عنوان یک فرد در جامعه به وظیفه‌ی خود در قبال پاکیزه نگه داشتن شهر عمل کنیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از بانوان شاغل و پاکبانان شهرداری با اهدای گل و هدیه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 634035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.