راه‌اندازی ۲ گرمخانه دائمی در سیرجان

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: دو گرمخانه دائمی به منظور ساماندهی و اسکان آقایان و بانوان آسیب دیده اجتماعی در شهر سیرجان راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن خدامی‌پور امروز _یکشنبه بیست‌پنجم دی‌_ در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان شهرداری سیرجان از گرمخانه بهزیستی با تاکید بر لزوم حفظ کرامت انسانی و تهیه امکانات لازم در این گرمخانه‌ها، اظهار کرد: فرهنگ صحیح می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و حتی در کاهش هزینه‌های مادی و معنوی این‌گونه مسائل مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه پناه دادن به افراد بی‌خانمان و آسیب دیدگان اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: بهزیستی در راستای وظایف ذاتی نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی و جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر و اسکان این افراد در گرمخانه، اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: دو گرمخانه دائمی به منظور ساماندهی و اسکان آقایان و بانوان آسیب دیده اجتماعی با همکاری شهرداری و اداره بهزیستی راه اندازی شده است که اجاره بهای مکان توسط شهرداری پرداخت و توسط بهزیستی مدیریت می‌شود.

به گزارش ایمنا، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به همراه معاون خدمات شهری شهرداری، مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری سیرجان و رئیس اداره بهزیستی، از گرمخانه بهزیستی بازدید و از نزدیک روند ارائه خدمات در این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر 634029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.