لایحه بودجه شهرداری روی پرتال مرکز پژوهش‌های شورا ارائه می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از فردا (دوشنبه) فایل بودجه ۱۴۰۲ برای نخستین‌بار در طول تاریخ تصمیم‌گیری‌های شهرداری روی پرتال مرکز پژوهش‌ها قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از فردا _دوشنبه بیست‌وششم دی_ فایل بودجه ۱۴۰۲ برای نخستین بار در طول تاریخ تصمیم‌گیری‌های شهرداری روی پرتال مرکز پژوهش‌ها قرار می‌گیرد، چراکه شهردار اصفهان مردم را عقل منفصل خود در مسیر تصویب بودجه قرار داد و در دیدگاه‌های اعضای شورا نیز این موضوع وجود داشته و مورد تاکید است.

وی افزود: در این راستا مردم فرصت مطالعه بودجه را دارند، البته در همان فضا فرمی قرار داده می‌شود که اگر دیدگاه یا نکته‌ای دارند مطرح کنند، شورا نیز این دیدگاه‌ها را بررسی خواهد کرد، سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز آماده دریافت دیدگاه‌های مردم در زمینه بودجه است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برنامه میان‌مدت تحت عنوان برنامه پنج ساله راهبردی تلقی می‌شود، لذا از شهردار اصفهان درخواست می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن، برنامه را به شورا تحویل بدهد و مغایرت‌ها احصا شود، اگر مغایرت قابل توجهی بود، مدنظر قرار گیرد و اصلاحاتی در بودجه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و دستگاه‌های اجرایی، برای هر ثانیه و دقیقه‌ای که در تدوین برنامه جامع شهر تأخیر کنند، مسئول هستند و تکلیف آن را باید معلوم کنند، اما گویا این موضوع در باتلاق بوروکراسی گرفتار شده است.

نباتی‌نژاد اظهار کرد: این روزها شهر هزینه‌هایی را می‌دهد که شهرداری توانایی تأمین آن را ندارد، مسائلی همچون آلودگی هوا و خشکی زاینده‌رود مهاجرت که از اراده مدیریت شهر خارج است.

وی تصریح کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر درخواست می‌شود، هر جا که می‌توانند در رسانه‌ها، جلسات نخبگانی و استانداری این برنامه جامع را پیگیری کنند، چراکه دود این تعلل‌ها در نهایی‌سازی این برنامه روزی که ما نیستیم به چشم مردم خواهد رفت.

کد خبر 634006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.