بعضی تصمیم‌های مسئولان در آینده بحران ایجاد می‌کند

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضی تصمیم‌های فعلی مسئولان می‌تواند در دهه‌های آینده، برای کشور بحران ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز_ یکشنبه بیست‌وپنجم دی‌ماه_ در یکصدوبیست‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: مفهوم کلیدواژه TOD ذیل برنامه چهارم توسعه، نگرانی‌های را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: شهر تهران هر بار به بهانه‌ای تعطیل می‌شود، کاهش بارندگی و آلودگی هوا و دفعه بعد شدت بارش و سرد بودن هوا و کمبود گاز و یک‌بار به دلیل کمبود آب از مواردی است که به تعطیلی انجامید.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضی از تصمیم‌های فعلی مسئولان می‌تواند در دهه‌های آینده بحران برای کشور ایجاد کند، در حوزه بحران‌های ناشی از تصمیم‌های نادرست از سوی مسئولان تجربه‌های زیادی داشتیم.

وی تصریح کرد: از کمیسیون ماده ۵ گزارش‌هایی پیرامون تغییرات در حال وقوع در زمینه‌های مختلف شهرداری به دست ما می‌رسد و به‌رغم ظاهر قانونی پیامدهایی در شهر دارد، لذا در عملکرد شورای ششم ثبت خواهد شد.

اقزاریان افزود: از سوی شهرداری در این خصوص مواردی عنوان می‌شود، بنابراین تلاش برای تولید مسکن تأثیر چندانی ندارد و کم شدن قیمت مسکن بر متغیرهای مسکن بی‌تأثیر است و بین عرضه و تقاضای آن رابطه مستقیمی وجود ندارد.

کد خبر 633968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.