خون شهدا اجازه تعبیر خواب دشمنان را نمی‌دهد

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: خون شهدایی همچون شهید سلیمانی‌ها و شهید کشوری‌ها، اجازه تعبیر خواب شوم دشمنان را نمی‌دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هادی رفیعی‌کیا صبح امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم دی‌ماه_ در آئین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سروان «احمد کشوری‌نیا» در ساوه اظهار کرد: مأموران جان بر کف فراجا همواره برای حفظ آرامش و امنیت مردم تا پای جان به مردم و نظام خدمت کرده و برای ارتقا این امنیت تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به گذشت بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی گفت: امروز دشمن با جنگ شناختی به مبارزه علیه ما برخواسته و دست از شرارت‌های خود برنمی‌دارد و با هر نوع و روشی بدنبال خدشه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه شهید کشوری‌نیا شهید جنگ اقتصادی ماست، افزود: جنگ اقتصادی که امروز در آن هستیم به واسطه تلاش دشمن برای تحریم همه جانبه کشور است و تلاش می‌کند با قاچاق انواع کالا و ارز فضای تولید داخلی را تنگ و سفره‌های مردم را کوچک‌تر کند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به واسطه ماهیت خود برای استقرار نظم و امنیت مردم همواره پای کار است و امثال شهید کشوری‌نیا با تقدیم جان عزیز خود پای ارتقا امنیت کشور ایستاده‌اند.

وی با اشاره به مجاهدت خانواده شهید والامقام در اهدای عضو شهید به چند بیمار نیازمند، افزود: ایثار خانواده شهید کشوری‌نیا درس بزرگی به ما می‌دهد و نشان می‌دهد عزیزان ما حتی با جسم بی‌جان خود نیز می‌توانند حیات‌بخش باشند.

سردار رفیعی‌کیا گفت: مادامی که امثال حاج‌قاسم و شهید کشوری‌ها در این کشور هستند، دشمنان ما بدانند امنیت و آرامش این مردم حفظ خواهد شد و اجازه جولان به دشمنان نمی‌دهیم.

براساس این گزارش، پیکر شهید احمد کشوری‌نیا پس از تشییع روی دستان مردم شهیدپرور ساوه برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش خرم‌آباد منتقل شد.

سروان احمد کشوری از مأموران پر تلاش نیروی انتظامی شهرستان ساوه بود که در بیمارستانی در تهران به فیض شهادت رسید.

سروان احمد کشوری‌نیا، فرمانده یگان امداد شهرستان ساوه هفته گذشته در حین اجرای مأموریت و تعقیب قاچاقچیان به خودرو دارای پلاک سرقتی مشکوک که طی عملیات تعقیب و مراقب با قاچاقچیان دچار حادثه می‌شود.

در این عملیات قاچاقچیان برای فرار از دست مأموران پلیس، بر اثر برخورد عمدی به خودرو گشت انتظامی موجب واژگونی خودرو شده و این افسر رشید از ناحیه سر دچار مصدومیت شد که جهت سیر مراحل درمانی به تهران انتقال یافت.

با وجود تلاش‌های انجام شده توسط تیم پزشکی و به دلیل شدت جراحات وارده سروان کشوری‌نیا روز جمعه بیست‌وسوم دی‌ماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

با رضایت خانواده این شهید والامقام دو کلیه، دو قرنیه و یک کبد این شهید برای پیوند به پنج بیمار نیازمند اهدا شده و به آنان زندگی دوباره بخشیده، همچنین پانکراس وی برای استخراج سلول‌های بنیادی در اختیار قرار گرفته است.

گفتنی است عوامل دخیل در شهادت فرمانده یگان امداد ساوه طی عملیاتی توسط پلیس استان در یکی از شهرهای غربی کشور شناسایی و دستگیر شدند. از این شهید ۴۴ ساله یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

کد خبر 633959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.