حمایت شورای شهر و شهرداری تهران از خدمات‌رسانی به ایثارگران

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در آیین آغاز ساخت مجتمع چندمنظوره آل‌یاسین شهر ری، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مولدسازی دارایی‌ها و خدمات‌رسانی به ایثارگران حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، پرویز سروری با بیان اینکه هر کجا دارایی‌ها با دانایی‌ها جمع شود در نهایت هوشمندی، نوآوری و مولدسازی تولید می‌شود، اظهار کرد: مشکل کشور این است که دارایی داریم، اما برخی مواقع دانایی نداریم و گاهی دارایی‌ها به دست نادان‌ها می‌افتد و در نتیجه شاهد به هرز رفتن کارایی و کارآمدی هستیم.

پرویز سروری افزود: با اجرای پروژه‌های سازندگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارایی‌ها بر مرکب دانایی‌ها سوار می‌شود و در مسیر هم‌افزایی برای ارائه کارآمدی نظام قرار می‌گیرد.

سروری با تأکید بر اینکه تا بخشی‌نگری الگوی خدمات‌رسانی باشد، شاهد کارآمدی نخواهیم بود، گفت: صرفاً بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئول رسیدگی به خانواده شهدا نیست بلکه همه ارگان‌ها باید دست به دست هم داده تا دارایی‌های بنیاد به امکانات و توانایی‌های مناسبی برای خدمت به بهترین‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: خرسندیم که آغاز خدمت‌رسانی به خانواده شهدا از شهرری و قبله تهران آغاز شده که مرکز مجاهدان، رزمندگان و شهدای گران‌قدری است که خدمات بزرگی به کشور ارائه کردند و بنیاد و مدیریت شهری برای خدمت به مردم اشتراک منافع پیدا خواهند کرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خدمات قابل توجه شهردار منطقه ۲۰ در مدت کوتاه گفت: در شهرری مشکل تأمین سرانه‌ها را داریم، اما مدیریت شهری تلاش کرده که هم‌افزایی برای ساخت‌وساز و حرکت به سمت بالندگی و کارآمدی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: در شنبه‌های امید افتخار پروژه‌های قابل توجهی در شهرری انجام شده که بخشی از آن نیز در زمینه تأمین مسکن بوده است و این اقدام بدین معناست که مدیریت شهری خود را جزئی از دولت می‌داند و شهرداری تهران باید با تمام قوا بایستد و در این مسیر حرکت کند.

سروری با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساخت مسکن اضافه کرد: امروز که بنیاد دارایی‌های خود را در اولویت‌های دولت قرار می‌دهد؛ مولدسازی کرده و دارایی بنیاد را توسعه می‌دهد و همچنین به هدف غایی دولت کمک می‌کند، زیرا که موفقیت دولت به معنای موفقیت انقلاب است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری باید به این اقدام بنیاد پاسخ مثبتی دهد و در هر کجا که ممکن است کمک کند و با شناختی که از شهردار تهران دارم قول می‌دهم هر کجا که لازم باشد به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک شود.

کد خبر 633919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.