مردم ۲۰ شهرستان فارس از کمک‌های هلال‌احمر بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: در پی بارش برف‌وباران و وقوع سیل در بعضی از نقاط استان فارس، امدادگران هلال‌احمر به مردم ۲۰شهرستان یاری رساندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین درویشی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم دی‌ماه_در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی، ۱۴۱۳ نفر در قالب ۳۹۴ خانوار دچار حادثه شدند که ۱۶ نفر از لحاظ جسمی آسیب دیده بودند و توسط امدادگران امدادرسانی و به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: فعالیت تیم‌های امداد کوهستان و امدادجاده ای هلال‌احمر فارس در محورهای برف‌گیر و پرتردد زمستانی و امدادرسانی به ۵۴۰ خودرو گرفتار شده در برف و کولاک و یخبندان از دیگر خدمات امدادگران هلال احمر فارس بود.

مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس گفت: ۲۲۸ امدادگر هلال‌احمر در قالب ۵۲ تیم با هفت دستگاه آمبولانس، ۲۳ خودروی کمک‌دار سبک و ۱۴ موتور پمپ، به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند.

وی با اشاره به توزیع اقلام زیستی و امدادی به مردم، تصریح کرد: در این امدادرسانی حدود ۱۷۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه و اقلامی نظیر چادر، پتو، موکت، چراغ‌نفتی، برنج، روغن، چای، کنسرو، آب معدنی و ۵۹۶ کیلوگرم نایلون بین حادثه‌دیدگان توزیع شد.

درویشی اضافه کرد: از نوزدهم تا بیست‌وپنجم دی‌ماه شهرستان‌های نی‌ریز، مهر، ممسنی، مرودشت، لامرد، گراش، قیروکارزین، فسا، سپیدان، زرین‌دشت، رستم، داراب، خرم‌بید، جهرم، اوز، اقلید، استهبان، ارسنجان، آباده و شیراز دچار آب‌گرفتگی و سیل شدند.

کد خبر 633889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.