بی‌خانمان‌های شهر ساماندهی شدند

شهردار قرچک گفت: همزمان با ورود موج جدیدی از جبهه هوای سرد، عملیات ساماندهی افراد بی‌خانمان و معتادان توسط شهرداری با همکاری فراجا و بهزیستی شهرستان قرچک انجام شد.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای اجرای طرح جهادی تحول اداری در شهرداری‌های استان تهران، کارگاه آموزشی توانمندسازی و یکسان‌سازی سطح دانش مسئولان و کارکنان کارگزینی شهرداری‌های گروه پنجم استان تهران را با موضوع کارگروه آموزشی اتوماسیون امور دفتری و روزانه با رویکرد منابع انسانی برگزار کرده است.

وی افزود: اجرای این دوره‌های فشرده به همت گروه اداری، استخدامی و آموزش دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با پرداختن به اولویت‌های شناسایی شده شهرداری‌های استان به صورت کارگاه‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در این کارگاه نکات کاربردی لازم در خصوص چگونگی محاسبه و صدور احکام کارگزینی به‌صورت عملی به مسئولان و کارکنان کارگزینی شهرداری‌ها آموزش داده می‌شود.

خرمی‌شریف تصریح کرد: به همت امور بانوان شهرداری قرچک و به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، روز زن و هفته فرهنگی شهرستان، مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت و پرتاب حلقه با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان در سالن ورزشی شهرداری برگزار شده است؛ به نفرات برتر این دوره از مسابقات هدایایی توسط واحد فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهدا می‌شود.

وی تاکید کرد: به همت شهرداری قرچک و به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مسابقات والیبال بانوان با حضور ۱۰ تیم شرکت‌کننده در سالن ورزشی بانوان مدیریت شهری برگزار شد.

شهردار قرچک اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم الحدید مقام اول و تیم شهرداری مقام دوم را کسب کردند.

خرمی‌شریف با اشاره به بازدید بانوان قرچکی از کاخ موزه گلستان، گفت: به همت امور بانوان شهرداری قرچک و به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و هفته فرهنگی شهرستان، اردوی تفریحی و فرهنگی و بازدید از کاخ موزه گلستان با حضور ۶۰ نفر از زنان برگزار شد.

وی از ساماندهی افراد بی‌خانمان توسط شهرداری قرچک خبر داد و افزود: در اقدامی تحسین‌برانگیز و همزمان با ورود موج جدیدی از جبهه هوای سرد، عملیات ساماندهی افراد بی‌خانمان و معتادان توسط شهرداری با همکاری فراجا و بهزیستی شهرستان قرچک انجام شد.

شهردار قرچک اظهار کرد: در این طرح ساماندهی پنج نفر از افرادی که اعلام کردند منزل داریم به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند و سه نفر دیگر که معتاد بودند به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

به گزارش ایمنا، شهر قرچک با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرق تهران قرار دارد.

کد خبر 633867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.