تحقق مطالبه چندین ساله جوانان منطقه آباده

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان گفت: با مشارکت شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی، مطالبه چندین ساله جوانان این منطقه تحقق یافت و به‌زودی ساکنان منطقه آباده از سالن ورزشی و خانه توسعه برخوردار خواهند شد.

علی مکی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آباده به سالن ورزشی و خانه توسعه مجهز می‌شود، اظهار کرد: یکی از مطالبات جوانان و شهروندان منطقه آباده داشتن سالن ورزشی و یک مکان فرهنگی بود.

وی افزود: با مشارکت شهرداری سیرجان و سازمان مسکن و شهرسازی، مطالبه چندین ساله جوانان این منطقه تحقق یافت و به‌زودی منطقه آباده از سالن ورزشی و خانه توسعه برخوردار خواهد شد.

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم از شورای اسلامی شهر اخذ و مکاتبه با سازمان مسکن و شهرسازی توسط شهرداری جهت تکمیل این دو مکان اخذ شده است.

مکی‌آبادی تاکید کرد: سالن ورزشی آباده حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کف‌سازی و راه‌اندازی تأسیسات آن باید انجام شود، برای این منظور اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: یک مکان فرهنگی و علمی با عنوان خانه توسعه آباده به مساحت تقریبی هزار مترمربع با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در دست اجرا است و در حال حاضر حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان افزود: سالن ورزشی و خانه توسعه آباده توسط شهرداری تکمیل خواهد شد و سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 633842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.