آبی‌ها به‌دنبال مهاجم فرانسوی

به خدمت گرفتن ژائو فلیکس تا پایان فصل، موجب تغییر برنامه چلسی در خرید یک مهاجم نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، با وجود جذب ژائو فلیکس، باشگاه چلسی همچنان علاقه‌مند به جذب مارکوس تورام است.

باشگاه لندنی چلسی همچنان علاقه‌مند است مارکوس تورام را در این ماه به استمفوردبریج بیاورد. علی‌رغم اینکه روز چهارشنبه اعلام شد آبی‌ها ژائو فلیکس‌، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید را به صورت قرضی تا پایان فصل در اختیار گرفته‌اند، گفته شده که یک بازیکن دیگر نیز در رادار تاد بولی است.

به گفته «فابریزیو رومانو» روزنامه‌نگار ایتالیایی، جذب فلیکس تغییری در برنامه‌های باشگاه برای به خدمت گرفتن تورام به عنوان هدف اصلی چلسی در نقل‌وانتقالات ایجاد نکرده است.

قرارداد این بازیکن ۲۵ ساله با بوروسیا مونشن گلادباخ در ماه ژوئن به پایان می‌رسد، به این معنی که او در این ماه بازیکن آزاد است و می‌تواند برای پیوستن به تیم‌های دیگر در تابستان امسال مذاکره کند.

گمان می‌رود که گلادباخ آماده فروش تورام با مبلغی ناچیز در طول پنجره ژانویه است، زیرا آن‌ها تمایلی به از دست دادن او با انتقال آزاد در اواسط سال ۲۰۲۳ ندارند.

این مهاجم که در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در تیم ملی فرانسه حضور داشت، در فصل جاری در ۱۷ بازی برای تیم آلمانی انجام داده و ۱۳ گل و ۴ پاس گل به ثبت رسانده است. او در مجموع از زمان پیوستنش به گلادباخ در سال ۲۰۱۹، ۴۱ گل و ۲۶ پاس گل در ۱۱۹ ثبت کرده است.

باشگاه چلسی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شرایط خوبی ندارد و تغییر سرمربی نیز باعث نشده وضعیت این تیم بهبود یابد. آبی‌ها در این فصل تنها ۲۰ بار موفق به باز کردن حریفان خود در لیگ برتر انگلیس شده‌اند که رحیم استرلینگ و کای هاورتز هر کدام با چهار گل بهترین گلزنان چلسی به حساب می‌آیند.

پیر امریک اوبامیانگ تنها یک بار در این فصل در لیگ برتر گلزنی کرده و در حال حاضر گمانه زنی‌هایی در مورد آینده این بازیکن ۳۳ ساله وجود دارد. رومانو مدعی شده که بارسلونا دوست دارد این بازیکن گابنی را در این ماه دوباره به خدمت بگیرد و گفته می‌شود این مهاجم آماده بازگشت به نیوکمپ است.

با این حال، ظاهراً این انتقال تنها در صورت جدایی ممفیس دیپای امکان‌پذیر خواهد بود، زیرا اتلتیکو مادرید به شدت به دنبال جذب این بازیکن هلندی است.

منچستریونایتد نیز در این ماه به تورام علاقه نشان داده، اما شیاطین سرخ به صورت قرضی ورخهورست را به خدمت گرفته‌اند. در همین حال، متی کش از استون ویلا ظاهراً در این ماه به عنوان یک هدف برای چلسی مطرح شده است.

کد خبر 633830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.