عربستان مقصد بعدی ادن هازارد

بازیکن بلژیکی رئال مادرید مدت هاست که از ستاره بودن فاصله گرفته و رئال مادرید میلی به ادامه همکاری با او ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادن هازارد مهاجم رئال مادرید با رودی گارسیا، سرمربی تیم النصر درباره انتقال احتمالی به تیم عربستانی مذاکره کرده است.

النصر به تازگی کریستیانو رونالدو را در شرایطی که این ستاره پرتغالی بازیکن آزاد بود به خدمت گرفته، اما همچنان اخبار زیادی از علاقه این باشگاه به نام‌های بزرگی مانند سرخیو بوسکتس، سرخیو راموس، لیونل مسی و انگولو کانته به گوش می‌رسد.

باشگاه النصر در جدیدترین ادعای صورت گرفته، نیم نگاهی به هازارد دارد و اخیراً مذاکراتی بین دو طرف انجام شده است. این ملی پوش بلژیکی در تیم لیل زیر نظر رودی گارسیا بازی کرده و به نظر می‌رسد که این دو نفر مشتاق همکاری مجدد هستند.

هازارد هنوز ۱۸ ماه دیگر با رئال قرارداد دارد و همچنان در تلاش است تا بتواند جایگاه خود را در ترکیب قهرمان اسپانیا و اروپا به دست بیاورد.

وی در جولای ۲۰۱۹ از چلسی به رئال مادرید پیوست و در ۷۳ بازی برای این تیم ۷ گل و ۱۱ پاس گل به ثبت رسانده است. هازارد در این فصل تنها ۷ بار برای تیم کارلو آنچلوتی به میدان رفته و یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

مهاجم بلژیکی نزدیک به ۴ ماه است که در لالیگا بازی نکرده و در نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا مقابل والنسیا نیز از او استفاده شد. آنچلوتی اخیراً در پاسخ به سوالی درباره این مهاجم به خبرنگاران گفت: هازارد خوب تمرین کرده است و فکر می‌کنم اکنون عملکرد او بهتر از قبل از جام جهانی است. با توجه به بازی‌های سختی که پیش رو داریم، باید از کل تیم استفاده کنیم و هازارد یکی از آن بازیکنانی خواهد بود که در نیم فصل دوم بیشتر بازی خواهد کرد.

هازارد در بازی ابتدایی رئال مادرید در رقابت‌های کوپا دل ری مقابل کاسرنو حضور داشت، اما همچنان در بازی‌های بزرگ‌تر نقشی ندارد و سرمربی ایتالیایی رئال ترجیح داده تا از بازیکنان دیگری در خط حمله خودش استفاده کند.

باشگاه رئال مادرید مایل است این مهاجم را قبل از پایان قراردادش به فروش برساند، زیرا جدایی او باعث صرفه جویی زیادی در پرداخت دستمزدها می‌شود. علی‌رغم اینکه النصر رونالدو را به پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ تبدیل کرده، بعید به نظر می‌رسد که بتواند حقوق بالای ادن هازارد را نیز پرداخت کند.

هازارد در حال حاضر به همراه رئال مادرید در عربستان حضور دارد و برای حضور در فینال سوپر کاپ اسپانیا مقابل بارسلونا آماده می‌شود.

کد خبر 633812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.