خیابان کوثر خرم‌آباد به خیابان ساحلی کوی جهادگران متصل می‌شود

شهردار منطقه یک خرم‌آباد از اتصال خیابان کوثر به خیابان ساحلی کوی جهادگران این شهر خبر داد.

مهدی صفر بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان کوثر که در حد فاصل کوی جهادگران و تپه کیو قرار دارد و در حالت بن‌بست قرار داشت، با عملیات راه‌شکافی به‌زودی به خیابان اصلی ساحلی کوی جهادگران متصل خواهد شد.

وی افزود: عملیات عمرانی این پروژه آغاز شده و به‌زودی با اتمام عملیات کوه‌شکافی و خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت آن انجام و این دو معبر اصلی به هم متصل خواهد شد.

شهردار منطقه یک خرم‌آباد تصریح کرد: قرار گرفتن استخر امام علی (ع) در خیابان کوثر موجب تردد بسیار در این خیابان می‌شود که با بازگشایی این معبر و اتصال آن به خیابان ساحلی جهادگران، تردد شهروندان مناطق شمالی شهر به این خیابان و استخر امام علی (ع) آسان‌تر خواهد شد.

وی از پروژه در دست اجرای زیباسازی ضلع شمالی دریاچه کیو خبر داد و اضافه کرد: دریاچه و پارک زیبای کیو محور گردشگری شهر خرم‌آباد است که با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، باید تمام توان و تلاش خود را برای زیباسازی و ایجاد محیطی آراسته و شاد به‌منظور استفاده گردشگران و همچنین شهروندان عزیز خرم‌آباد به‌کار بندیم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: پروژه زیباسازی ضلع شمالی دریاچه کیو شامل تعریض پیاده‌روی حاشیه دریاچه، بهسازی آلاچیق‌ها و زیباسازی محیط حاشیه دریاچه خواهد بود که در حال انجام است.

کد خبر 633784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.