نصب و راه‌اندازی سیستم ضبط مکالمات آتش‌نشانی زرند

شهردار زرند گفت: با نصب و راه‌اندازی سیستم ضبط مکالمات آتش‌نشانی، تمام مکالمات ثبت و ضبط می‌شود تا در صورت نیاز برای تحلیل و بررسی و رفع ابهامات از این سیستم استفاده شود.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای شهرداری و تجهیز ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در زمان بارندگی‌ها، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌ها، تمام نیروهای خدمات شهری این شهرداری در قالب اکیپ‌های مختلف به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی از نصب و راه‌اندازی سیستم ضبط مکالمات آتش‌نشانی خبر داد و افزود: با نصب و راه‌اندازی این سیستم از این پس تمام مکالمات تلفنی و بی‌سیم شامل سه خط تلفن و یک فرکانس بی‌سیم ثبت و ضبط شده است تا در صورت نیاز برای تحلیل و بررسی و رفع ابهامات از این سیستم استفاده شود.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: در گذشته نیز این سیستم وجود داشت، اما کارایی لازم و به روز را نداشت و این سازمان همواره با مشکلاتی در این خصوص مواجه بود.

ضیاءالدینی تصریح کرد: قابلیت ضبط مکالمات تلفنی و بی‌سیمی به صورت همزمان و ردیابی مزاحمان تلفنی از مزایایی این سیستم است که می‌تواند کمک مؤثری به این سازمان کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای سازمان آتش‌نشانی، گفت: در نظر داریم سال آینده سیستم‌های به روز و پیشرفته آتش‌نشانی را خریداری و راه‌اندازی کنیم، امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز بتوانیم سطح ایمنی شهر را افزایش دهیم.

کد خبر 633771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.