دستگیری سارق اموال باغ‌ها با ۱۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارق اموال و تجهیزات باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان در عملیات ماموان این فرماندهی و اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از باغداران و کشاورزان در شهرهای گز و گرگاب مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات آن‌ها از داخل باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام یک‌سری اقدامات هوشمندانه و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، موفق شدند هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورده و مخفیگاه او را در یکی از محلات شهر گرگاب شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: این سارق ساعت‌هایی که باغداران و کشاورزان در محل نبودند با استفاده از یک قیچی مخصوص قفل درب اتاقک‌های باغات را شکسته و تجهیزات کشاورزی و اموال موجود در آن را به سرقت می‌برد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق، خاطرنشان کرد: متهم پس از مواجه با ادله و مستندات محکم پلیس به ۱۲ فقره سرقت از اموال باغداران و کشاورزان اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ ثابت‌راسخ خاطرنشان کرد: به کشاورزان و باغداران توصیه می‌کنیم، با توجه به هشدارهای پلیسی تا حدامکان از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در اماکن بدون حفاظ ایمن خودداری و آن‌ها را در محلی امن نگهداری کنند.

کد خبر 633733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.