تحولی بزرگ در نظافت فضاهای عمومی شنزن

شنزن رقابتی ملی بین کمپانی‌های خلاق برای ارائه رویکردی کارآمد به منظور کاهش هزینه‌های مربوط به نظافت خیابان‌ها و فضاهای عمومی شهر برگزار کرد که استراتژی شرکت Taoping به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌کارگیری خودروهای رباتیک برای پاکسازی خیابان‌های سراسر شنزن، از شهرهای چین در استان گوانگ‌دونگ، طرح برگزیده‌ای بود که از طرف کمپانی Taoping به مدیران شهر با هدف کاهش هزینه‌های نظافت فضاهای عمومی ارائه شد. برنامه‌ریزان شنزن بهره‌گیری از این خودروها را نه‌تنها در کاهش هزینه‌ها اثربخش تصور کردند، بلکه آن را استراتژی جذابی برای نظافت پارک‌ها جهت جذب هرچه بیشتر دوستداران فضاهای سبز دانستند.

پارک شهروندی (Xiangmi به زبان چینی) یکی از معروف‌ترین پارک‌های چین در شنزن به حساب می‌آید که به واسطه امکانات منحصربه‌فرد خود از محبوبیت بالایی میان سالمندان و کودکان برخوردار است، از فضاهای عمومی خواهد بود که برای تمیز کردن آن قرار است از خودروهای نظافتچی رباتیک بهره گرفته شود.

کاهش هزینه‌های نظافت شهری در شنزن

گزارش‌ها حاکی از آن است که هر روزه جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان در پارک معروف شهر به مساحت ۴۲۴ هزار متر مربع به گذراندن اوقات فراغت خود می‌پردازند که این امر انباشته شدن حجم بزرگی از مواد زائد را به دنبال دارد و در نتیجه صرف هزینه‌های شهری کلانی را برای نظافت می‌طلبد. خودروهای نظافتچی Taoping نه‌تنها به کاهش این هزینه‌ها کمک زیادی خواهد کرد، بلکه فضایی بسیار جذاب‌تر در پارک به وجود خواهد آورد که در نهایت به جذب افراد بیشتر برای حضور در این فضای سبز شگفت‌انگیز منجر خواهد شد. این اقدام مزایای بسیاری نیز برای کمپانی به دنبال خواهد داشت و در افزایش محبوبیت آن در سراسر جهان به واسطه تسهیل بهداشت شهری به روش هوشمند نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

بدیهی است که به‌کارگیری خودروهای هوشمند برای نظافت فضاهای عمومی و پارک‌های شنزن می‌تواند از طریق کاهش نیاز به استخدام نیروهای کاری برای این منظور در کاهش هزینه‌ها نقش مهمی ایفا کند، ضمن این‌که استفاده از سنسورهای هوشمند در این خودروها در کشف بهتر مناطق نیازمند به نظافت راحت‌تر خواهد بود. علاوه بر این، خودروهای جدید کاربری چندمنظوره خواهد داشت به این معنی که از قابلیت جمع‌آوری مواد زائد، کشف سرریز شدن ضایعات و انتقال آن‌ها به محل انباشتگی زباله‌ها برخوردار خواهد بود که تمام این ویژگی‌ها در کاهش هزینه‌های نظافت شهری بسیار اثربخش خواهد بود. علاوه بر این، قابلیت شارژ این وسایل نقلیه در خود آن‌ها تعبیه شده است، ضمن این‌که برخورداری از سرویس‌های بهداشتی برای بازدیدکنندگان جذابیت آن‌ها را دوچندان خواهد کرد. برخورداری از صفحه‌های دیجیتالی برای تبلیغات در خودروهای نظافتچی هوشمند شنزن از دیگر ویژگی‌های این خودروها خواهد بود که در افزایش کاربری آن‌ها و محبوبیت کمپانی Taoping در سراسر جهان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

کد خبر 633681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.