هوشمندسازی حمل‌ونقل عمومی اراک در فجر ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: تلاش می‌کنیم در دهه فجر امسال طرح هوشمندسازی اتوبوس‌های اراک را به بهره‌برداری برسانیم.

علی‌اصغر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی با جدیت در حال پیگیری است و شرکت ساایران به عنوان طرف قرارداد شهرداری برای هوشمندسازی در حال تجهیز زیرساخت‌ها و انجام کارهای فنی است و قطعات لازم برای این کار نیز به اراک منتقل شده است.

وی ادامه داد: به محض تأمین زیرساخت‌ها، بخش نرم‌افزاری طرح نیز اجرا خواهد شد و در نظر داریم تا دهه مبارکه فجر امسال هوشمندسازی حمل‌ونقل در حوزه اتوبوسرانی را آغاز کنیم.

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه به‌تازگی پنج اتوبوس جدید وارد خطوط اتوبوسرانی شهرداری شده است، افزود: اتوبوس‌های خریداری شده برای شهرداری در دوسری جداگانه دسته‌بندی می‌شود، ۵۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا از شرکت عقاب‌افشان خریداری و تاکنون ۱۱ اتوبوس وارد خط اتوبوسرانی شهرداری شده است.

وی ادامه داد: ۱۹ اتوبوس از شرکت ایران‌خودرو دیزل خریداری و تاکنون شش دستگاه از این اتوبوس‌ها تحویل داده شده است.

غفاری تصریح کرد: از آنجا که این شرکت‌ها به طور همزمان کل نیاز کشور را پوشش می‌دهند، تحویل اتوبوس‌ها به شهرداری کمی با تأخیر مواجه شده است اما به طور کلی قرار بود ماهیانه شش دستگاه اتوبوس به خطوط اتوبوسرانی شهر وارد شود.

کد خبر 633655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.