ویژه‌برنامه‌های شهرداری اراک به مناسبت گرامیداشت هفته زن

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: این سازمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن‌، ۱۲ جشن بزرگ با عناوین مختلف و متنوع، در کنار نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی برگزار خواهد کرد.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برپایی موکب در پیاده‌راه امیرکبیر به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و هیئت فرهنگی مذهبی رزمندگان اسلام خبر داد و اظهار کرد: نیروهای سازمان در این موکب با توزیع دمنوش و چای، فتیر و شیرینی، طبخ و توزیع آش، سوپ یا سیب‌زمینی و توزیع بسته‌های فرهنگی به خدمات‌رسانی به شهروندان پرداختند.

وی با اشاره به اجرای نورافشانی و مولودی‌خوانی شبانه به مدت یک هفته افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در طول هفته زن و به مناسبت سالروز میلاد مبارک حضرت زهرا (س)، ۱۲ جشن بزرگ با عناوین مختلف و متنوع، در کنار نمایشگاه‌ها برگزار خواهد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: روز گذشته _جمعه بیست‌وسوم دی‌ماه‌_ نیز جشن بزرگ مادر دختری به مناسبت سالروز میلاد مبارک حضرت زهرا (س)، گرامیداشت مقام مادر و هفته زن در محل سالن ستارگان با مشارکت هزار نفر از شهروندان برگزار شد.

شعبانی گفت: ویژه‌برنامه‌های سخنرانی، جنگ شادی، گروه‌های سرود خواهران، نمایش کودک و گروه عروسک‌گردان برگزار شد و شرکت‌کنندگان از نمایشگاه کتاب، نمایشگاه مد و لباس ایرانی-اسلامی، نمایشگاه ایران جوان و ایستگاه شادمانه کودکان که از بخش‌های جنبی این رویداد بود، دیدن کردند.

کد خبر 633651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.