معرفی نفرات برتر تنیس روی‌ میز بزرگسالان کشور

نفرات برتر تنیس روی‌ میز بزرگسالان کشور معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، در پایان رقابت‌های تنیس روی میز دسته یکم بزرگسالان کشور ویژه مردان، افشین نوروزی از استان خوزستان صدرنشین شد. بعد از دو روز رقابت فشرده ۱۶ بازیکن برتر تنیس روی میز کشور در آکادمی امیر احتشام‌زاده تهران، نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

این رقابت‌ها که مرحله نخست انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ و رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز محسوب می‌شود با معرفی ۱۲ نفر برتر و سقوط چهار بازیکن به دسته دو خاتمه یافت.

۱۲ نفر اول این رده‌بندی به ترتیب ۱۲ تا یک امتیاز، با ضریب یک کسب کردند تا در ادامه و در مرحله دوم مسابقات دسته یک بزرگسالان که قرار است اسفندماه برگزار شود، با اضافه شدن چهار نفر برتر مسابقات دسته دوم که قرار است بهمن‌ماه در آبادان برگزار شود، تکلیف ۱۶ بازیکن حاضر در مرحله دوم رقابت‌های دسته یکم مشخص شود.

در مرحله دوم مسابقات دسته یک، ۱۲ نفر برتر رقابت‌ها با ضریب دو، امتیازشان از ۱۲ برای نفر اول تا امتیاز یک برای نفر دوازدهم محاسبه خواهد شد تا درمجموع امتیازی دو مرحله اول و دوم، ۹ بازیکن برتر به رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز راه پیدا کنند.

همچنین ۹ بازیکن منتخب، به همراه سه بازیکن برتر ایرانی در رنکینگ جهانی (به استثنای نوشاد عالمیان که انتصاب شده است) ۱۲ بازیکن حاضر در رقابت‌های نهایی انتخابی تیم ملی را تشکیل خواهند داد و ترکیب تیم ملی را در بازی‌های آسیایی هانگژو و قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد.

رده‌بندی بازیکنان در پایان مرحله نخست دسته یک بزرگسالان به این شرح است:

۱- افشین نوروزی ۲۶ امتیاز

۲- سیدمحمد موسوی‌طاهر ۲۵ امتیاز

۳- سعید احمدیان ۲۵ امتیاز

۴- سروش امیری‌نیا ۲۴ امتیاز

۵- متین حیدری ۲۴ امتیاز

۶- مبین علی‌پور ۲۴ امتیاز

۷- میلاد عابدینیان ۲۱ امتیاز

۸- مهدی معدن‌کن ۲۱ امتیاز

۹- علی‌اکبر شعاری ۲۱ امتیاز

۱۰- محمد اصلمند ۲۱ امتیاز

۱۱- آرین غفاری ۲۱ امتیاز

۱۲- مهرشاد پوده ۱۸ امتیاز

۱۳- سامران کریمی ۱۸ امتیاز

۱۴- آریا نصیری ۱۴ امتیاز

۱۵- آریا امیری ۹ امتیاز

۱۶- حمیدرضا طاهرخانی (انصراف)

منبع: ایرنا

کد خبر 633624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.