خدمات شهرداری اصفهان را صداوسیما و رسانه‌ها انعکاس دهند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: بعد از انقلاب اسلامی همزمان چنین شهردار و شورای شهر متدینی که بر سر کار هستند، نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در دیدار با مجید نادر الاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم و شهردار و مدیران شهری اصفهان اظهار کرد: اقدامات، دیدگاه‌ها و اظهارنظرهای شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در همه حوزه‌ها و به ویژه مسائل فرهنگی در این دوره بسیار مثبت بوده است، در این راستا شهادت می‌دهم بعد از انقلاب اسلامی همزمان شهردار و شورایی متدین که در این دوره در اصفهان بر سرکار بوده‌اند، نداشته‌ایم، البته برخی شهردارهای گذشته نیز خدمات ماندگاری داشته‌اند که جای تقدیر است.

وی ادامه داد: شهرداری زحمات زیادی می‌کشد و خوشبختانه در کارهای عمرانی و همچنین در کارهای فرهنگی پیشتاز بوده است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص امید آفرینی خدمات شهرداری به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار باید به اطلاع مردم برسد و صداوسیما و سایر رسانه‌ها و افراد تأثیرگذار باید به نحو شایسته در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی با اشاره به آیات قرآن و احادیث بر اجر و ثواب گره‌گشایی از مشکلات مردم ضمن تشکر از زحمات همه کارکنان شهرداری اصفهان گفت: رفتگران زحمات زیادی در نظافت شهر می‌کشند و شهرداری هرچه بیشتر به این قشر توجه و رسیدگی کند، اجر الهی دارد.

شهرداری همراه مراکز فرهنگی و مساجد شهر است

مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد شورای اسلامی شهر اصفهان در دور ششم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان خود را موظف می‌داند در مباحث فرهنگی همراه مراکز فرهنگی و مساجد شهر باشد.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب شورای شهر و شهرداری برگزاری کمیته‌های نظارتی شوراهای اسلامی شهر در مناطق است که فضایی برای گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم است.

وی در این دیدار گزارشی در خصوص کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی اصفهان ارائه کرد و در خصوص مترو گفت: خوشبختانه در بحث مترو اتفاقات خوبی در حال اتفاق است و برای سال آینده نیز بودجه خوبی پیش‌بینی شده است.

اجرای ۵۵ میلیارد تومان پروژه در محله حصه‌جنوبی

داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز در این دیدار اظهار کرد: یکی از تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان محله محوری و توجه ویژه به مناطق و محلات کم برخوردار بوده است.

وی افزود: هم اکنون حدود ۵۵ میلیارد تومان پروژه از جمله خیابان سازی شهید رئیسی، میدان عروج و طرح‌های محله محوری در محله حصه جنوبی در حال اجرا است و تملکات خوبی در این منطقه برای اجرای پروژه‌های عمرانی داشته‌ایم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هیچ دوره‌ای چنین حجم پروژه‌های عمرانی در حصه اجرایی نشده است و این افتخار ما است که در این مناطق خدمت کنیم.

کد خبر 633538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.