تمام دستگاه‌ها از دیدگاه‌های زنان بهره بگیرند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز زنان کشورمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی نقش‌آفرینی بسیار ارزشمندی دارند، گفت: به همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور، نه توصیه که تاکید می‌کنم حتماً از دیدگاه‌ها و نظرات زنان و دختران کشورمان که در کسوت استاد، دانشجو و دانش‌آموز هستند، بهره بگیرند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر دولت مردمی به استان یزد، در مراسم ویژه جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، با تبریک این مناسبت به همه زنان عالم و بانوان کشورمان و همه آحاد بشر اظهار کرد: در این مراسم درخواستی مطرح شد مبنی بر اینکه در مجامع تصمیم‌گیر نقش بانوان بیشتر دیده شود و به زنان برای ایفای نقش‌های اجتماعی و مدیریتی بیشتر میدان داده شود که این خواسته به حقی است.

رئیس‌جمهور با تاکید به همه دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در کشور برای توجه بیشتر به ظرفیت‌های بانوان کشور افزود: زنان کشورمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و تولیدی نقش و سهم بسیار ارزشمندی دارند که این نقش‌آفرینی‌ها همراه با فرهیختگی، علم و دانش است و دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف باید حتماً از تجارب و نظرات ارزشمند این بانوان بهره بگیرند.

رئیسی اضافه کرد: به همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور، نه توصیه که تاکید می‌کنم حتماً از دیدگاه‌های زنان و دختران کشورمان که در کسوت استاد، دانشجو و دانش‌آموز هستند، بهره بگیرند.

رئیس‌جمهور در ادامه به طرح موضوع پایین بودن سرانه امکانات ورزشی بانوان در یزد اشاره و تصریح کرد: وقتی در این‌باره از استاندار یزد سوال پرسیدم ایشان تاکید کرد که در مصوبات سفر دوم دولت به استان یزد اعتبارات خوبی برای توسعه اماکن و مراکز ورزشی ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 633518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.