جایزه بهترین بازیکن دیدار ایران و شیلی به گلر باتجربه کشورمان رسید +عکس

محمد سیاوشی در پایان دیدار تیم‌ملی ایران برابر شیلی در رقابت‌های هندبال قهرمانی ۲۰۲۳ جهان عنوان برترین بازیکن زمین را به‌خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال مردان ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ جهان به‌میزبانی لهستان / سوئد، روز _پنج‌شنبه بیست‌ودوم دی‌_ از ساعت ۱۷ به‌وقت محلی (۲۰:۳۰ به‌وقت تهران) به مصاف تیم‌ملی شیلی رفت و به پیروزی نزدیک و سخت، اما شیرین ۲۵ بر ۲۴ مقابل نماینده قاره آمریکای‌جنوبی رسید.

در این دیدار، دو بازیکن ایران کارت‌زرد و یک بازیکن کارت‌قرمز دریافت کردند؛ شاگردان وسلین ووویوویچ ۴۲ شوت و شاگردان آیتور ایچابورو نیز ۴۸ شوت به‌سمت دروازه حریف روانه کردند و با توجه به تعداد شوت‌های دو تیم و نتیجه‌پایانی بازی، می‌شود به این درک رسید که علاوه‌بر کم‌دقتی بازیکنان شیلی، محمد سیاوشی درون دروازه ایران عملکردی استثنایی از خود به‌نمایش گذاشته و در ثانیه‌های پایانی بازی هم با مهار دیدنی‌اش مهر پیروزی ایران در گام نخست را زد.

از همین‌رو، در پایان بازی تیم‌های ملی هندبال ایران و شیلی، محمد سیاوشی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد و جایزه مخصوص را دریافت کرد.

جایزه بهترین بازیکن دیدار ایران و شیلی به گلر باتجربه کشورمان رسید +عکس

کد خبر 633414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.