اگر دشمن در جنگ ترکیبی به هدف خود رسیده بود، مخالفان هم امنیت نداشتند

فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور گفت: یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار علیه مردم طراحی شده بود. اگر امنیت کشور به خطر افتاده و دشمن به هدف خود رسیده بود، هیچ‌کس حتی مخالفان نظام هم امنیت نداشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار اشتری شامگاه پنجشنبه بیست‌ودوم دی در مراسمی که به مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا (س) و تجلیل از وی در حسینیه بنی‌فاطمه برگزار شده بود، اظهار کرد: من هر چه دارم به‌واسطه نوکری ابا عبدالله الحسین و دعای پدرم است که یک عمر نوکری سیدالشهدا را کرد.

وی افزود: اهل بیت از خاندانی هستند که بدهکار کسی نمی‌مانند و بلافاصله مزد و اجر خادمان خود را پرداخت می‌کنند. ما همواره به هیئت‌های مذهبی اصفهان و کشور افتخار کرده‌ایم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور با اشاره به هشت سال مدیریت خود به‌عنوان فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حفظ امنیت مردم است. چراکه این خواسته و مطالبه رهبری از ما بود. امروز خدا را گواه می‌گیرم که کسی مانند رهبری را نداریم که به فکر مردم باشد. ایشان در جلسات خصوصی نسبت به کمترین موارد رفاه مردم توجه و تاکید داشتند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه هدف شوم دشمن این است که مردم را از ولایت فقیه جدا کند و در این راستا درصدد تخریب چهره رهبری در دید ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار علیه مردم طراحی شده بود. اگر امنیت کشور به خطر افتاده و دشمن به هدف خود رسیده بود، هیچ‌کس حتی مخالفان نظام نیز امنیت نداشتند.

وی تاکید کرد: جنگ ترکیبی اخیر دقیق طراحی شده بود، اما در عرصه سنجش مردم اشتباهاتی انجام شد. در اغتشاشات اخیر نیروهای انتظامی در صحنه بودند و توهین‌ها و جراحت‌های زیادی دیدند، اما پدرگونه با مردم رفتار کردند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور افزود: در فضایی که امنیت نباشد، اشرار حاکم می‌شوند و در این فضا اقتدار پلیس جلوه‌گر خواهد شد؛ با وجود این زمانی که مردم در صحنه بودند، مهربانانه برخورد کردیم.

سردار اشتری اظهار کرد: در این حوادث شاهد بودیم که دشمن با مردم مشکل دارد. نیروهای انتظامی در بسیاری از صحنه‌های حوادث اخیر خویشتن‌داری کردند و بحمدالله این آشوب‌ها و فتنه‌ها فروکش کرد.

وی با اشاره‌ به عبور و مرور بیش از سه میلیون نفر از ملت ایران از مرزها برای شرکت کردن در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر با گذرنامه ۱۰ساله عبور کردند یا برگه موقت به زائران داده شد تا این حماسه عظیم را رقم زدند.

کد خبر 633410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.