سپاهانی ها تا پاسی از شب شهر را روی سرشان گذاشتند

خبرگزاری ایمنا: پیروزی شب گذشته تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال موجی از شادی را به اصفهان آورد، شادی که تا ساعت ۳ بامداد امروز در سطح شهر ادامه یافت.

به گزارش ایمنا پس از برد سپاهان مقابل استقلال تهران تعدادی از هواداران این تیم که از منازل خود بازی را تماشا می کردند به خیابانها ریختند و به خیل هوادارانی پیوستند که از فولادشهر به اصفهان بازمی گشتند.
کاراناوال شادی هواداران سپاهان تا ساعت ۳ بامداد امروز در سطح شهر ادامه یافت و به خصوص خیابانهای میر، نظر غربی و شرقی،میدان آزادی، میدان انقلاب، چهارراه تختی، پل فردوسی، چهارراه شیخ صدوق، توحید، حکیم نظامی و خیابانهای حاشیه زاینده رود محل شادی سپاهانی ها بگذریم.
سپاهانی ها که روز ۲۲ اردیبهشت نیز به دلیل قهرمانی تیمشان در لیگ برتر به خیابان های شهر آمده بودند و یک جشن قهرمانی بزرگ برپا کرده بودند دیشب نیز در فاصله ۱۱ روز دومین جشن خیابانی خود را برپا کردند.
علاوه بر آن، حدود ۱۲ هزار هواداری که از فولادشهر به سمت اصفهان می‌آمدند با در دست داشتن پرچم‌های زرد تردد خودروها در اتوبان فولادشهر را با مشکل رو به رو کرده بودند.
سپاهانی‌ها همچنین رو به روی هتل آسمان که تیم سپاهان در آن هتل اسکان داشت تجمع کردند و به تشویق بازیکنان و کادر فنی تیم پرداختند.
البته نبایستی فراموش کرد که صدای بوق و گاز و ویراژ کارناوال سپاهانی در آن ساعات بامداد موجبات نارضایتی برخی از ساکنین این محله ها را هم فراهم آورده بود اما به هر حال این پیروزی برابر استقلال آنقدر هیجان انگیز بود که فوتبال دوستان اصفهانی را تا نزدیک سحر در خیابانها نگه دارد.

کد خبر 63341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زرد مثل سپاهان IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    خیلی عالی بود دم همشون از سمعیی نژاد و کادر فنی ورحیمی بازیکنان گرم حرکت محرم نوید کیا خیلی زیبا بود موقع تعویض

    پاسخ سایت: 0

  • رضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    تبریک عرض میکنیم دم همه تون گرم

    پاسخ سایت: 0

  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    مبارک باشه زن یکی از بازیکنان سپاهان زاییده امشب هم بریزید بیرون برا خودتون نفرین و مردم را عذاب بدین آین کار را دارد مد میکنید این یک خیانته حالا هرکی میخواد باشه ساعت 3 میدونی یعنیچه شماهم هی تبلیغ کنید مرد نیستی اگه چاپ نکنی

    پاسخ سایت: 0

  • احمد اکبری ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    واقعا این چه خبری است که شما چاپ کردید؟ دیشب همین به اصطلاح هوادارا سپاهات ضربات شدیدی را به خودروی بنده وارد کردند!

    پاسخ سایت: 0

  • نيكيار IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك تبريك ............................

    پاسخ سایت: 0