تیران غرق در شادی مادر خوبی‌ها

شهردار تیران گفت: فضای این شهر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن غرق در شادی و نشاط عمومی است.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژه برنامه بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه و نکوداشت مقام زن، اظهار کرد: به همین مناسب جشن‌های میدانی و شادی عمومی در شهر برگزار و به مادران گل و شیرینی هدیه خواهد شد.

وی افزود: اجرای سرود در شهر و اهدا هدیه از طرف نوجوانان به مادران شهر و اجرای موسیقی، نورافشانی و شادی عمومی در سطح شهر همزمان با شب ولادت حضرت زهرا از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام می‌شود.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: زیباسازی و تبلیغات شهری هم به این مناسبت در سطح شهر انجام و پرچم‌های سامورایی جدید در سطح شهر نصب شده است.

حجتی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها فقط در شب ولادت نبوده است و چند روز قبل از میلاد حضرت زهرا (س) ادامه دارد، تصریح کرد: فضای شهر همچون زمان شهادت‌ها که سیاه پوش و حزن‌انگیز می‌شود، در اعیاد نیز در تلاطم شادی و نشاط خواهد بود.

وی استفاده رایگان از حمل‌ونقل عمومی و باغ بانوان ویژه جامعه زنان این شهر را از دیگر اتفاقات فرهنگی و اجتماعی شهرداری در این مناسبت دانست و ادامه داد: تعامل با دیگر ادارات در نکوداشت این برنامه انجام شده است.

شهردار تیران تاکید کرد: بعضی از برنامه‌ها مانند تجلیل از مقام زنان به دلیل کاهش دمای هوا و سردی زمستان هفته آینده انجام می‌شود.

حجتی گفت: مدیریت شهری در نکوداشت جایگاه مادران و زنان شهر، تنها به برنامه‌های این مناسبت‌ها اکتفا نکرده و همواره نظر بانوان را در برنامه‌ریزی شهری در نظر داشته است. بخشی از مراجعان به شهرداری همین قشر هستند و به دغدغه‌های آنها توجه شده است.

وی به فعال بودن زنان شهر در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، حمل‌ونقل و توسعه شهری اشاره کرد و افزود: برخی از این بانوان در حوزه اقتصادی و حمل‌ونقل پیشتاز هستند، رتبه‌هایی را کسب کرده‌اند و نقش آنان را نمی‌توان انکار کرد.

شهردار تیران نقش بانوان در تربیت فرزندان و توسعه شهری را مهم دانست و اظهار کرد: در برنامه‌های آینده مدیریت شهری به آموزش و ارتقای سطح دانش و مهارت این قشر توجه می‌شود.

کد خبر 633409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.