نظام اسلامی به همت نیروی انتظامی بر توطئه اخیر دشمنان پیروز شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: امروز از نسل هیئتی‌های اصفهان یک فرمانده شجاع در صحنه حاضر شد که ولی امر مسلمین به طور رسمی و با صراحت از عملکردش ابراز رضایت کرد؛ ما نیز باید به دنبال این منش باشیم و برای کسب رضایت ولی امر مسلمین تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالرسول جانثاری شامگاه پنج‌شنبه _بیست‌ودوم دی _ درمراسم تجلیل از سردار اشتری و جشن میلاد حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: بیش از ۳۸ سال با سردار اشتری رفاقت داشته‌ام.

وی با اشاره به رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد سردار اشتری در نیروی انتظامی، افزود: افتخاری از این بهتر نمی‌شود که در این دنیا کسی عاقبت بخیری خود را ببیند و بر این عملکرد کسی همچون رهبری صحه بگذارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اگر امروز یک نفر وجود داشته باشد که بخواهد مهر صحت بر موضوعی بگذارد، اطمینان خاطر کامل داشته باشیم که آن مهر تأیید رهبری است.

جانثاری تصریح کرد: سردار اشتری عاقبت به خیر شد و چه سعادتی بهتر از اینکه با حکم ولی امر مسلمین به عرصه خدمت بیاییم و با رضایت ولی امر برویم، به طور حتم باید شرایط کسب مهر رضایت سردار اشتری از ولی امر مسلمین را بررسی کنیم؛ بخشی از آن وابسته به اخلاص فردی و ذوب شدن در ولایت و تلاش فردی است، اما مهم‌تر اینکه سردار اشتری پسر حاج مرتضی اشتری مداح و ذاکر اهل بیت اصفهان است.

وی تاکید کرد: پدر سردار اشتری در تمام عمر خود نوکر دستگاه‌های اهل بیت بود و همه هیئتی‌ها این پدر را به بزرگی قبول داشتند و از چنین پدری، این پسر شایسته و بایسته است، اما رضایت ولی امر مسلمین از سردار اشتری جنبه دیگری هم دارد و آن اینکه سردار اشتری فرمانده یک تشکیلات و یک مأموریت بزرگ است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: در شرایطی که همه کفار، وادادگان، فتنه‌گران و آشوب‌گران و همه کسانی که از اسلام سیلی خورده بودند به دورهم جمع شدند و دست به آشوب زدند و به فراجا حمله کردند، این فراجا بود که به کمک دیگر دستگاه‌های امنیتی در صحنه ایستاد و امنیت کشور را حفظ کرد.

جانثاری با بیان اینکه سردار اشتری فرمانده این جماعت مظلوم بود، اضافه کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب مهر تأیید بر تمام اقدامات و حرکات رخ داده در این چند ماه است، نیروی انتظامی با همه شهامت‌ها، رشادت‌ها و کتک خوردن‌ها با سعه‌صدر در کنار مردم بود.

وی گفت: امروز خرده گیرانی که این چنین اقدامات نیروی انتظامی را برای نظام و ملت مضر می‌دانستند باید دهان خود را ببندند و این رضایت رهبری را شاهد باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان اظهار کرد: امروز از نسل هیئتی‌های اصفهان یک فرمانده شجاع در صحنه حاضر شد که ولی امر مسلمین به طور رسمی و با صراحت از عملکردش ابراز رضایت کرد؛ بابت این رضایت به همه هیئتی‌های و ملت ایران تبریک می‌گویم.

جانثاری افزود: ما نیز باید به دنبال این منش باشیم و برای کسب رضایت ولی امر مسلمین تلاش کنیم، به همت جان بر کفان نیروی انتظامی، نظام اسلامی بر توطئه اخیر دشمنان همچون گذشته پیروز شد.

کد خبر 633406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.