کاوه رضایی: تا VAR نباشد، حق تیم‌ها پایمال می‌شود/ جانم را برای تراکتور می‌دهم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: خانواده‌ام به من یاد داده‌اند که همیشه به‌دنبال نان حلال باشم و برای تیمی که پیراهنش را بر تن می‌کنم، جانم را هم می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاوه رضایی پس از شکست تراکتور مقابل استقلال در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و حذف از دور رقابت‌ها، اظهار کرد: امروز نیز مانند هفته گذشته، فوتبال خوبی انجام دادیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم. حق ما پیروزی بود، اما داور با دو تصمیم نادرست نتیجه بازی را عوض کرد.

وی افزود: اگر ازنظر فنی ضعیف بودیم و بازی را واگذار می‌کردیم، در این حد ناراحت نمی‌شدیم؛ اما ما تیم برتر زمین بودیم و نتیجه عادلانه نبود. تراکتور روزبه‌روز بهتر شده است و به‌طور قطع نیم‌فصل دوم یقه خیلی از تیم‌ها را خواهد گرفت. تراکتور یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و امروز همه باید به این تیم و هوادارانش افتخار کنند، اما برعکس این موضوع اتفاق می‌افتد و همیشه داور علیه تیم ما سوت می‌زند.

مهاجم تراکتور با بیان اینکه به‌خاطر شکست و حذف از تورنمنت جام حذفی شرمنده هواداران هستیم، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتیم باز هم دل هواداران را شاد کنیم، اما نشد. من هم برای موفقیت تراکتور تلاش می‌کنم. خانواده‌ام به من یاد داده‌اند که همیشه به‌دنبال نان حلال باشم و برای تیمی که پیراهنش را بر تن می‌کنم، جانم را هم می‌دهم.

کد خبر 633373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.